خرده فروشی گیم‌استاپ با یک باندل انحصاری جدید برگشته که اینبار مربوط به بازی Call of Duty: Black Ops 4 است. شعبه ایالات متحده آمریکای فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیم‌استاپ، از نسخه Collector’s Box بازی Call of Duty: Black Ops 4 با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار رونمایی کردند که در تاریخ جمعه ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) […]

نسخه Collector’s Box بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد

خرده فروشی گیم‌استاپ با یک باندل انحصاری جدید برگشته که اینبار مربوط به بازی Call of Duty: Black Ops 4 است.

شعبه ایالات متحده آمریکای فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیم‌استاپ، از نسخه Collector’s Box بازی Call of Duty: Black Ops 4 با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار رونمایی کردند که در تاریخ جمعه ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) همزمان با انتشار این بازی، عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه گیم‌استاپ، نسخه کالکتور بازی مورد بحث حاوی ۴ آیتم اختصاصی با ارزش ۶۰ دلار است که با نصف قیمت در دسترس قرار خواهد گرفت. اقلام موجود در این نسخه حاوی لباس‌ها و لوازم جانبی لایسنس شده است که فهرست آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • کیف
  • جوراب
  • کلاه
  • جاکلیدی
  • سنجاق مینایی
  • آداپتور USB

هرچه که در این نسخه وجود دارد، کاملاً در انحصار این باندل اختصاصی گیم‌استاپ است و از جای دیگری قابل تهیه نخواهد بود. به بیان دیگر، اگر از هر یک از اقلام بالا خوشتان آمده، تنها می‌توانید با ۳۰ دلار آن را از فروشگاه گیم‌استاپ خریداری کنید.

لازم به ذکر است که این نسخه یک Collector’s Edition نیست و تنها یک Collector’s Box است که شامل بازی اصلی هم نمی‌شود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای عرضه در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: gamefa