ماه گذشته عنوان Madden NFL 19 رسما معرفی و مشخص گردید که این عنوان در ماه اوت عرضه خواهد شد. حال به تازگی وب‌سایت Forbes تصاویر جدیدی از این عنوان ورزشی را منتشر ساخته است. وب‌سایت Forbes به تازگی تصاویر جدیدی از عنوان ورزشی شرکت الکترونیک آرتس یعنی Madden NFL 19 را منتشر ساخته است. در […]

تصاویر جدیدی از عنوان عنوان Madden NFL 19 منتشر شد

ماه گذشته عنوان Madden NFL 19 رسما معرفی و مشخص گردید که این عنوان در ماه اوت عرضه خواهد شد. حال به تازگی وب‌سایت Forbes تصاویر جدیدی از این عنوان ورزشی را منتشر ساخته است.

وب‌سایت Forbes به تازگی تصاویر جدیدی از عنوان ورزشی شرکت الکترونیک آرتس یعنی Madden NFL 19 را منتشر ساخته است. در این تصاویر، شاهد قسمت‌های مختلفی از بخش Ultimate Team بازی هستیم که ظاهراً بخش جدیدی با نام نبردهای انفرادی یا Solo Battle نیز به آن اضافه شده است. شما می‌توانید تصاویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

در ادامه شاهد تصاویری از بخش داستانی بازی با نام Longshot Homecoming و حضور Devin Wade و Colt Cruise هستیم. بخش داستانی عنوان Madden NFL 19 داستان یک بازیکن فوتبال با نام Devin Wade را روایت می‌کند؛ فردی که حرفه فوتبال را از نوجوانی و دبیرستان آغاز کرده و در نهایت رویای وی یعنی حضور در لیگ NFL به واقعیت تبدیل می‌شود. داستان نسخه‌ی اول این طور به پایان رسید که Devin در تمرینات تیم Dallas Cowboys حضور پیدا کرد در حالی که شخصیت دیگر بازی یعنی Colt Cruise موفق نشد تا در لیگ NFL بازی کند. حال خوشبختانه الکترونیک آرتس قصد دارد این داستان را در عنوان Madden NFL 19 نیز ادامه دهد و از این روی با مراجراجویی های جدید Devin Wade در لیگ ملی فوتبال آمریکا(NFL) همراه خواهیم بود.

بخش Franchise نیز در عنوان Madden NFL 19 همچنان حضور دارد و بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر نمی‌رسد ویژگی‌های جددید چندانی به این بخش اضافه شده باشد. مهمترین ویژگی جدید اضافه شده به این بخش را می‌توان Draft‌ها بر شمرد که حتی می‌توانید آن‌ها را با سایر بازی‌بازان نیز به اشتراک بگذارید

در نهایت نیز شاهد تصاویری از گیم‌پلی بازی و گرافیک زیبای آن هستیم:

بازی Madden NFL 19 در تاریخ جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ (۱۰ آگوست ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه  خواهد شد.

منبع متن: gamefa