یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که این روزها در خصوص عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4 بر روی رایانه‌هایش شخصی صحبت می‌شود، انتشار این نسخه با لانچر بلیزارد (Blizzard) یعنی سرویس Battle.net است. این مهم پیامدهای بسیاری دارد که یکی از آن‌ها احتمال پشتیبانی از قابلیت مادسازی در این بازی است. بر اساس گفته‌های […]

احتمالاً نسخه رایانه‌های شخصی Call of Duty: Black Ops 4 از مادسازی پشتیبانی کند

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که این روزها در خصوص عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4 بر روی رایانه‌هایش شخصی صحبت می‌شود، انتشار این نسخه با لانچر بلیزارد (Blizzard) یعنی سرویس Battle.net است. این مهم پیامدهای بسیاری دارد که یکی از آن‌ها احتمال پشتیبانی از قابلیت مادسازی در این بازی است. بر اساس گفته‌های تری‌آرک (Treyarch)، این چیزی است که برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 در نظر گرفته شده اما این استودیو در حال حاضر نمی‌تواند درباره آن صحبت کند.

دن بانتینگ (Dan Bunting) یکی از سران استودیوی تری‌آرک در گفتگو با وب‌سایت GamerHubTV، در پاسخ به این پرسش که عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4 از طریق لانچر بتل‌نت چه تاثیری بر روی مادسازی این بازی خواهد داشت بیان کرد:

این سوال خوبی است. در حال حاضر ما آمادگی صحبت درباره برنامه‌هایمان برای قابلیت مادسازی را نداریم. البته، افرادی که پیگیر کارهای تری‌آرک در دراز مدت بوده‌اند می‌دانند که ما همیشه طرفدار قابلیت مادسازی هستیم. بسیاری از توسعه دهندگان حاضر در استودیو، از بین جامعه مادسازان انتخاب شده‌اند چراکه مادی که ساخته بودند، قابل توجه بوده است. با بازی Balck Ops 3، ما پس از سال‌ها و برای نخستین بار ابزار مادسازی را به این سری وارد کردیم. ما از هواداران جامعه مادسازان هستیم اما در حال حاضر آماده نیستیم که درباره آن صحبت کنیم.

گرچه تری‌آرک در رابطه با قابلیت مادسازی Call of Duty: Black Ops 4 صحبت زیادی نکرده است اما همین که آن‌ها به این ویژگی فکر می‌کنند، نشانه خوبی برای علاقه‌مندان است. مادها یکی از بزرگترین و موردتوجه‌ترین ویژگی‌های بازی‌های رایانه‌های شخصی محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی هم دارند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای عرضه در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: gamefa