اخیراً به لطف توسعه دهنده Spider-Man اطلاعات جدیدی از این بازی بدست آمده است. استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در جریان پرسش و پاسخی توییتری با یکی از علاقه‌مندان بازی Spider-Man، جزئیات بیشتری از نحوه کارکرد کنترلر کردن اسپایدرمن در هنگام چرخش در شهر ارائه داد. نه، شما باید یا رها شوید یا بپرید (R2 […]

اطلاعات جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شد

اخیراً به لطف توسعه دهنده Spider-Man اطلاعات جدیدی از این بازی بدست آمده است.

استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در جریان پرسش و پاسخی توییتری با یکی از علاقه‌مندان بازی Spider-Man، جزئیات بیشتری از نحوه کارکرد کنترلر کردن اسپایدرمن در هنگام چرخش در شهر ارائه داد.

نه، شما باید یا رها شوید یا بپرید (R2 را رها کنید یا X را فشار دهید). با نگه داشتن دکمه R2 تار شما قطع می‌شود و سقوط خواهید کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که درخواست زیادی دارد، ممکن است در بازی Spider-Man نیز وجود داشته باشد. Bryan Intihar، کارگردان بخش خلاقیت این بازی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اظهار داشت که دیدن حالت New Game Plus در این بازی واقعاً جذاب خواهد بود. با این حال، وی اظهار داشت که در حال حاضر پشتیبانی از این ویژگی برای این بازی برنامه‌ریزی نشده است ولی احتمال در نظر گرفتن آن وجود دارد.

توسعه دهنده این بازی در پاسخ به یکی دیگر از کاربران اعلام کرد که بازی Spider-Man بر روی کنسول پایه پلی‌استیشن ۴ کاملاً زیبا خواهد بود. وی تاکید کرد که تریلر معرفی این بازی بر روی یک پلی‌استیشن ۴ معمولی اجرا شده بود و پلی‌استیشن ۴ پرو آن در آن زمان در دسترس قرار نداشته است.

بله چراکه پلی‌‌استیشن ۴ پرو در آن زمان به صورت عمومی در دسترس نبود. این [بازی] بر روی پلی‌‌استیشن ۴ پایه عالی خواهد بود. کافی است به بازی دیگر ما یعنی Ratchet & Clank بر روی این کنسول نگاه کنید.

هفته گذشته، Bryan Intihar تائید کرده بود که این بازی همین الان هم نسبت به E3 بهبود یافته است. همچنین وی اطلاعات جدیدی از HUD این عنوان نیز منتشر کرده است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Spider-Man، اخیراً اطلاعاتی از شخصیت شرور و اصلی این بازی هم بدست آمده است که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی Spider-Man در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa