پس از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی بازی Devil May Cry، شرکت کپکام هیچ صحبتی از آینده‎ی این سری نکرد و هیچ اطلاعاتی جدیدی از نسخه‌ی بعدی این سری منتشر نشد. این موضوع در مراسم E3 امسال با معرفی نسخه‌ی جدید تغییر کرد. پس از معرفی بازی Devil May Cry 5 کارگردان این عنوان آقای هیدآکی ایتسونو […]

اطلاعات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

پس از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی بازی Devil May Cry، شرکت کپکام هیچ صحبتی از آینده‎ی این سری نکرد و هیچ اطلاعاتی جدیدی از نسخه‌ی بعدی این سری منتشر نشد. این موضوع در مراسم E3 امسال با معرفی نسخه‌ی جدید تغییر کرد. پس از معرفی بازی Devil May Cry 5 کارگردان این عنوان آقای هیدآکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) قول داده است که این نسخه بهترین بازی سری خواهد بود و وعده داد که به زودی اطلاعات بیشتری از این عنوان در مراسم گیمزکام منتشر خواهد شد.

اخیرا در آخرین نسخه‌ی منتشر شده از مجله‌ی فامیتسو اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است. به گفته‎ی این مجله باید منتظر انتشار اخبار بیشتر در تابستان سال ۲۰۱۸ باشیم ( که با وعده‌ی کارگردان بازی برای انتشار اخبار در مراسم گیمزکام کاملا هم‌خوانی دارد). همچنین شرکت کپکام تایید کرده است که ۷۵ درصد از روند توسعه‌ی بازی پیش رفته است.

اطلاعات دیگری که از بازی منتشر شده است شامل شخصیت شرور داستان است که به گفته‌ی تیم سازنده از تمامی باس‌های نهایی که تا به امروز با آن‌ها در این سری مبارزه کرده‌اید قدرتمند‌تر خواهد بود. ما می‌دانیم که Nero به دنبال کسی است که دست او که قدرت Devil Bringer داشت را از او گرفته و با قدرت Devil Breaker جایگزین کرده است می‌گردد. اما هیچ اطلاعاتی از این شخصیت منتشر نشده است.

همچنین مشخص شده است که شخصیت Nero نوه‌ی دختری Neil Goldstein است. این اطلاعات در کتاب تصویری سری منتشر شده است. در این کتاب شخصیت Dante نیز حضور دارد و داستان در شهر Red Grave جریان دارد. این منطقه همان جایی است که بازی بعدی سری در آن جریان خواهد داشت. اینکه ایا شاهد شباهت‌های بیشتری بین بازی و سری داستانی این عنوان خواهیم بود یا نه هنوز مشخص نشده است.

بازی Devil May Cry 5 در بهار سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های رایانه‎های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa