شرکت Cygames امروز اعلام کرد که تعداد بازی‌بازان بازی موبایلی و پرطرفدار آن‌ها یعنی Granblue Fantasy به عدد فوق‌العاده‌ی ۲۱ میلیون نفر رسیده است. این خبر در حالی اعلام شد که مدتی قبل این شرکت اعلام کرده بود که ۲۰ میلیون بازی‌باز در این بازی نقش‌آفرینی ثبت نام کرده‌اند.. اگرچه همانند زمان ۲۰ میلیونی شدن […]

بازی موبایلی Granblue Fantasy رقم ۲۱ میلیون بازی‌باز را به ثبت رساند

شرکت Cygames امروز اعلام کرد که تعداد بازی‌بازان بازی موبایلی و پرطرفدار آن‌ها یعنی Granblue Fantasy به عدد فوق‌العاده‌ی ۲۱ میلیون نفر رسیده است. این خبر در حالی اعلام شد که مدتی قبل این شرکت اعلام کرده بود که ۲۰ میلیون بازی‌باز در این بازی نقش‌آفرینی ثبت نام کرده‌اند..

اگرچه همانند زمان ۲۰ میلیونی شدن تعداد کاربران بازی، شاهد عرضه‌ی محتویات رایگان متعدد و متنوع نخواهیم بود؛ ولی این شرکت با عرضه‌ی یک رویداد جدید و جوایز متعدد، ۲۱ میلیونی شدن تعداد کاربران بازی را جشن گرفته است.

همچنین تا تاریخ سی‌ام ماه جون، همه‌ی بازی‌بازان به صورت روزانه ۲۰۰۰ کیریستال به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد و میزان RP و EXP دریافتی از مراحل ۱٫۵ برابر خواهد شد. همچنین میزان AP مصرفی و قیمت جعبه‌های قابل خرید در بازی نصف شده است و تمامی خرید‌های درون برنامه‌ای ارتقا پیدا کرده‌اند.

اگرچه این رویداد به بزرگی رویداد‌های قبل نیست، بازی‌بازان جدید می‌توانند یک شخصیت سطح SSR به صورت رایگان دریافت کنند و به کمک این شخصیت سریع‌تر از حالت عادی در بازی پیشرفت کنند.

بازی Granblue Fantasy هم‌اکنون برروی گوشی‌های هوشمند در منطقه‎ی ژاپن در دسترس است. همچنین شما می‌توانید این عنوان را از طریق مرورگرها برروی رایانه‌ی شخصی خود تجربه کنید. همچنین اعلام شده است که این استودیو مشغول ساخت یک بازی نقش‌آفرینی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ است.

 

منبع متن: gamefa