با انتشار  Assassin’s Creed Odyssey در اواخر سال جاری، بسیاری از طرفدران از جمله بازیکنان نینتندو سوییچ، مشتاق به تجربه‌ی این عنوان بر روی کنسول خود هستند. حال به تازگی خبری منتشر شده که بر طبق آن به نظر می‌رسد که فعلا یوبیسافت (Ubisoft) برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی بر روی نینتندو سوییچ ندارد. Assassin’s Creed […]

یوبیسافت فعلا برنامه‌ای برای عرضه Assassin’s Creed Odyssey بر روی نینتندو سوییچ ندارد

با انتشار  Assassin’s Creed Odyssey در اواخر سال جاری، بسیاری از طرفدران از جمله بازیکنان نینتندو سوییچ، مشتاق به تجربه‌ی این عنوان بر روی کنسول خود هستند. حال به تازگی خبری منتشر شده که بر طبق آن به نظر می‌رسد که فعلا یوبیسافت (Ubisoft) برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی بر روی نینتندو سوییچ ندارد.

Assassin’s Creed Odyssey یکی از پر درخواست‌ترین عناوین برای عرضه‌ بر روی نینتندو سوییچ است، اما به نظر می‌رسد که کاربران نینتندو سوییچ باید مدت زیادی برای به واقعیت پیوستن این موضوع منتظر بمانند. یوبیسافت و نینتندو (Nintendo) با همکاری مشترکی که دارند، از هر زمانی به یکدیگر نزدیک‌تر هستند. اما وقتی که نوبت به Assassin’s Creed Odyssey می‌رسد، ماجرا کمی فرق می‌کند. این همکاری از سال گذشته با ساخت  Mario + Rabbids Kingdom Battle به اوج خود رسیده و قرار است با ساخت عنوان دیگری با نام Starlink: Battle for Atlas ادامه پیدا کند.

ما باید از سازگاری بازی با سیستم مقصد برای ارائه‌ی تجربه‌ای مناسب به بازیکنان، اطمینان حاصل کنیم. هنگامی که ما قصد ساخت یک بازی بر روی سیستمی را داریم، به بررسی الگو‌ها و ظرفیت‌های آن می‌پردازیم.

به توجه به این بیانیه، کاملا مشخص است که یوبیسافت آمادگی لازم برای عرضه‌ی  Assassin’s Creed Odyssey بر روی نینتندو سوییچ را ندارد که این موضع می‌تواند مربوط به محدودیت سخت افزاری در این کنسول دستی باشد.

Assassin’s Creed Odyssey بازیکنان را به یونان می‌برد جایی که آن‌ها می‌توانند برای اولین‌بار با داشتن حق انتخاب، از میان انتخاب یک شخصیت مرد یا زن، به بازی بپردازند. این بازی در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسو‌ل‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa