در جریان پخش زنده‌ی ماهانه‌ی شرکت مایکروسافت، استودیوی Holospark اعلام کرد که تمامی محتوای اضافی بازی Eartfall (به جز آیتم‌های تزئینی) که در آینده برای بازی منتشر می‌شوند، رایگان خواهد بود. امروز در جریان Inside Xbox، اعضای استودیوی Holospark اطلاعات جدیدی از بازی چندنفره‌ی خود و محتوای اضافی بازی، در اختیار بازی‌بازان قرار دادند. آقای […]

تمامی محتوای اضافی بازی Earthfall رایگان خواهد بود

در جریان پخش زنده‌ی ماهانه‌ی شرکت مایکروسافت، استودیوی Holospark اعلام کرد که تمامی محتوای اضافی بازی Eartfall (به جز آیتم‌های تزئینی) که در آینده برای بازی منتشر می‌شوند، رایگان خواهد بود.

امروز در جریان Inside Xbox، اعضای استودیوی Holospark اطلاعات جدیدی از بازی چندنفره‌ی خود و محتوای اضافی بازی، در اختیار بازی‌بازان قرار دادند.

آقای Collin Moore مدیر ارشد استودیو اعلام کرد که تمامی آنچه که در آینده برای بازی منتشر می‌شود، به صورت رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. این موضوع تمامی مراحل جدید و تمامی محتوای اضافی بازی که در آینده برای Earthfall منتشر می‌شود را در بر می‌گیرد.

آقای Moore گفتند که در آینده آیتم‌های تزئینی برای بازی عرضه خواهد شد که با پول حقیقی قابل خرید خواهند بود ولی این آیتم‌ها هیچ تاثیری در روند بازی و گیم‌پلی نخواهند داشت. به گفته‌ی ایشان، تیم سازنده‌ی بازی می‌خواهند که تمامی بازی‌بازانی که این عنوان را خریداری می‌کنند، بتوانند تا آخر به انجام بازی با دوستانشان بپردازند و عدم دسترسی به محتوای اضافی مانع تجربه‌ی کامل این عنوان برای بازی‌بازان نشود.

این خبر خوب تنها چند روز قبل از عرضه‌ی بازی منتشر شده است و می‌تواند تاثیر مثبتی برروی میزان فروش این عنوان داشته باشد. Earthfall جمعه‌ی این هفته در روز ۱۳‌ام ژوئیه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمت ۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa