استودیوی سی‌دی پراجکت رد قبلاً اعلام کرده بود که بازی The Witcher 3: Wild Hunt آخرین نسخه از داستان گرالت (Geralt) خواهد بود. با این حال، این آخرین بازی این مجموعه نخواهد بود که این استودیوی لهستانی بر اساس این جهان ساخته است. تا به اینجای کار، سری The Witcher بیش از ۳۳ میلیون نسخه […]

احتمالاً نسخه جدیدی از سری The Witcher در دست ساخت است

استودیوی سی‌دی پراجکت رد قبلاً اعلام کرده بود که بازی The Witcher 3: Wild Hunt آخرین نسخه از داستان گرالت (Geralt) خواهد بود. با این حال، این آخرین بازی این مجموعه نخواهد بود که این استودیوی لهستانی بر اساس این جهان ساخته است.

تا به اینجای کار، سری The Witcher بیش از ۳۳ میلیون نسخه فروخته است و سی‌دی پراجکت رد اشتیاق بیشتری برای کسب درآمد از آن دارد.

آدام کیکینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل استودیوی سی‌ی پراجکت رد (CD Projekt Red) در گفتگو با Bankier.pl به این نکته اشاره داشت که احتمالاً شاهد بازی‌های بیشتری از جهان The Witcher باشیم. البته باید اشاره کنیم که منظور او بازی رومیزی و نقش‌آفرینی Gwent نیست.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر برروی یک پروژه دیگر به غیر از بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند که آمادگی صحبت درباره آن را ندارند. کیکینسکی در این باره ابراز داشت:

در حال حاضر به صورت کاملاً آگاهانه می‌خواهیم برروی Cyberpunk 2077 تمرکز داشته باشیم تا منابع و توجه بازی‌بازان را از بین نبریم.

او در ادامه اظهار داشت که «زمان صحبت درباره دومین پروژه این شرکت از راه خواهد رسید».

آخرین سوالی که از او در این مصاحبه پرسیده شد این بود: آیا سی‌دی پراجکت رد به توسعه The Witcher 4 می‌اندیشد؟ کیکینسکی در جایگاه پاسخ به این پرسش گفت:

سه The Witcher نخست یک سه گانه بودند، بنابراین ما به راحتی نمی‌دانیم بازی بعدی را The Witcher 4 بنامیم. البته این به این معنا نیست که که ما جهان The Witcher را که سال‌ها برروی آن کار کرده‌ایم را کنار خواهیم گذاشت. The Witcher یکی از دو سری بازی‌هایی‌ست که فعالیت‌های آینده شرکت ما برروی آن استوار شده است. متاسفانه امروز نمی‌‌توان چیز دیگری را فاش کنم.

انتظارات شما از The Witcher بعدی چیست؟ آیا فکر می‌کنید که مطابق با گزارش‌ها، سیری (Ciri) شخصیت اصلی بعدی این مجموعه خواهد بود؟

منبع متن: gamefa