یکی از نکات ابهام‌انگیز The Last of Us Part 2 این است که آیا شخصیت جوئل (Joel) که نقش اصلی نسخه اول این سری بود، در این بازی نیز حضور خواهد داشت یا خیر؟ گرچه بر اساس شایعات احتمالاً جوئل از وقایع نسخه اول نجات یافته اما پرسش اصلی این است که وی در نسخه […]

الی در بازی The Last of Us Part 2 یک شخصیت همراه خواهد داشت

یکی از نکات ابهام‌انگیز The Last of Us Part 2 این است که آیا شخصیت جوئل (Joel) که نقش اصلی نسخه اول این سری بود، در این بازی نیز حضور خواهد داشت یا خیر؟ گرچه بر اساس شایعات احتمالاً جوئل از وقایع نسخه اول نجات یافته اما پرسش اصلی این است که وی در نسخه دوم چه نقشی خواهد داشت؟ با این حال، نیل دراکمن (Neil Druckmann) در مصاحبه اخیرش ضمن بیان اینکه الی (Ellie) به شخص بالغ‌تری تبدیل شده اعلام کرد که وی در The Last of Us Part 2 یک شخصیت همراه خواهد داشت؛ هرچند وی هیچ اشاره به این جوئل نداشت.

نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part 2 در مصاحبه اخیرش با «بازفید» بسیار محتاطانه به این پرسش که آیا شاهد شخصیت‌های همراه برای الی در این بازی خواهیم بود یا خیر، پاسخ داد. وی ضمن تائید اینکه الی شخصیت اصلی این بازی خواهد بود اظهار داشت:

خب، الی یک شخصیت NPC بود (نسخه اول منظور است) اما او پروتاگونیست اصلی این داستان است و به همین جهت، بازی‌بازان کنترل الی را بر عهده خواهند داشت. اوم، با توجه به بازی که قبلاً ساخته‌ایم می‌توان به راحتی گفت که شخصیت‌های NPC متعددی در داستان این دنباله حضور خواهند داشت که البته آن را در دموی The Last of Us Part 2 نشان نداده‌ایم.

گرچه دراکمن چیزی را در رابطه با بازگشت جوئل تائید نکرده اما قطعاً موافق هستید که حضور او در دنباله این بازی محبوب بسیار خوشایند و قابل قبول خواهد بود. حضور او در The Last of Us Part 2 می‌تواند بار احساسی داستان را سنگین‌تر کند هرچند که دموی این عنوان در E3 2018 هیچ چیزی کم و کسر نداشت و نمی‌توان آن خرده گرفت.

ماه گذشته یکی از اعضای تیم توسعه این بازی اشاره کرد که احتمالاً یک شخصیت قابل بازی دیگر به غیر از الی وجود خواهد داشت که هنوز معرفی نشده است؛ بنابراین می‌توان به حضور جوئل امیدوار بود. امیلیا اسکاتز (Emilia Schatz)، طراح The Last of Us Part 2 در این باره چنین گفت:

در حال حاضر ما تنها قادر به نمایش الی به عنوان شخصیت قابل بازی این عنوان بودیم. این قضیه می‌توان در آینده تغییر کند اما هنوز برای صحبت درباره آن آمادگی نداریم. من فکر می‌کنم هنوز موارد زیادی از این بازی وجود دارد که گفته نشده است.

بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نهایی این بازی مشخص و اعلام نشده است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، دراکمن در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که موضوع اصلی The Last of Us Part 2 درباره «نفرت» خواهد بود که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

منبع متن: gamefa