درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با نسخه Arranged موسیقی متن بازی Shovel Knight در خدمت شما هستیم.

بازی Shovel Knight عنوانی دوبعدی در سبک پلتفرمر است که توسط استودیوی Yacht Club Games (متشکل از اعضای سابق استودیوی Wayforward) توسعه یافته و پس از یک کمپین Kickstarter موفق، در تاریخ بیست و ششم ژوئن 2014 ابتدا برای پلتفرم‌های PC و 3DS و WiiU عرضه شده و سپس برای سایر کنسول‌ها پورت شد. گیم پلی، گرافیک و موسیقی‌های این بازی از روی بازی‌های کنسول NES (مثل مگامن) الهام گرفته شده بودند. این بازی توانست تا پس از عرضه به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود و نمرات بسیار بالایی را نیز از منتقدان دریافت کند. موسیقی متن این بازی توسط آقای Jake Kaufman و خانم Manami Matsumae ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت خانم Manami Matsumae: خانم Manami Matsumae یک آهنگساز بازی است که در بیست و پنجم دسامبر 1964 در شهر توکیو واقع در کشور ژاپن متولد شدند. او در ابتدا به کار در کمپانی کپکام پرداخت و به همکاری در ساخت موسیقی برای بازی‌هایی مثل SonSon II و Mercs پرداخت. البته او بیشتر به خاطر ساخت موسیقی معروف شروع بازی مگامن 1 شناخته می‌شود. در سال 1991 او از کپکام جدا شد و به عنوان یک آهنگساز مستقل، به ساخت موسیقی برای عناوینی مثل Jade Cocoon 2 و Dragon Quest Swords پرداخت. در سال‌های اخیر، او به عنوان یک آهنگساز مهمان به استودیوی Inti Creates پیوست و دوباره به ساخت موسیقی برای تعدادی از عناوین مگامن همانند مگامن 10 پرداخته و سپس در ساخت موسیقی‌های عناوین Shovel Knight و Mighty No.9 نیز همکاری کرد.

نگاهی به سرگذشت آقای Jake Kaufman: آقای Jake Kaufman یک موسیقیدان و آهنگساز بازی است که در سوم آپریل 1981 در آمریکا متولد شدند. او در زمان تحصیل در مقطع دبیرستان، از تحصیل انصراف داد و چند سال بعد را به ساختن ریمیکس از موسیقی بازی‌ها تحت نام مستعار Virt اختصاص داد. در سال 2000، او رسما و با ساخت موسیقی برای نسخه Game Boy Color بازی Q*Bert به صنعت بازیسازی وارد شد و پس از آن نیز به ساخت موسیقی برای تعدادی از عناوین کنسول‌های Game Boy Color و Game Boy Advance پرداخت. در سال 2002، او با همکاری چند نفر دیگر به تاسیس وب سایت VGMix پرداخت که به اشتراک موسیقی‌های ریمیکس شده‌ی بازی‌ها می‌پرداخت و یکی از تاثیرگذارترین وب سایت‌ها محسوب می‌شد. در فاصله‌ی بین سال‌های 2002 تا 2005، شغل او به عنوان یک آهنگساز ارتقا یافت. در سال 2005 به بعد، او به یک آهنگساز تمام وقت و مستقل تبدیل شد و به ساخت موسیقی برای بازی‌هایی مثل Contra 4 و TMNT در سال 2007 و Red Faction Guerrilla در سال 2009 پرداخت که به گفته‌ی خود او، ساخت موسیقی برای عناوینی مثل Contra و TMNT یکی از آرزوهای تمام عمرش بوده است. از ژانویه سال 2010، او به عنوان سازنده اصلی موسیقی‌های عناوین استودیوی Wayforward شناخته می‌شود و تاکنون به ساخت موسیقی برای عناوینی مثل Bloodrayne: Betrayal و Double Dragon Neon و Mighty Switch Force و همچنین سری Shantae پرداخته است. او در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی برای عنوان Bloodstained: Ritual of the Night می‌باشد.

نکته: این آلبوم تنها شامل قطعات Arranged و ریمیکس شده می باشد. برای دانلود آلبوم موسیقی اصلی به این لینک مراجعه کنید: دانلود موسیقی متن بازی Shovel Knight

Strike the Earth! Shovel Knight Arranged

سال انتشار: 2014

تعداد قطعات موسیقی: 18 قطعه

مدت زمان کلی: 00 ساعت و 59 دقیقه و 26 ثانیه

کیفیت: 320 MP3

آهنگسازان: Jake Kaufman, Manami Matsumae, Jeff Ball, norg, Jayson Napolitano, Snappleman, Mark "Blaz" Soto, coda, cap_colors, Monomirror, Midee, SuperSquare, DJ Bouche

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 140.03 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

(The Science Wizard (Explodatorium [موسیقی پیشنهادی]

Shovel Knight Release Trailer [موسیقی پیشنهادی]

(Rough and Tumble (Black Knight

Flying Machine [موسیقی پیشنهادی]

(Apparitionized (Lich Yard

(Greenwaves (Plains of Passage [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم

منبع متن: pardisgame