نسخه‌ی فرعی DMC عنوان موفقی بود اما بسیاری از طرفداران نتوانستند آنطور که باید با Dante و Vergil ارتباط برقرار کنند. حال چندی پیش شاهد معرفی Devil May Cry 5 بودیم. عنوانی که با بازگشت سازندگان نسخه‌ی چهارم به این سری، انتظار نسخه‌ی فوق‌العاده از آن می‌رود. به تازگی اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر شده که […]

جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد

نسخه‌ی فرعی DMC عنوان موفقی بود اما بسیاری از طرفداران نتوانستند آنطور که باید با Dante و Vergil ارتباط برقرار کنند. حال چندی پیش شاهد معرفی Devil May Cry 5 بودیم. عنوانی که با بازگشت سازندگان نسخه‌ی چهارم به این سری، انتظار نسخه‌ی فوق‌العاده از آن می‌رود. به تازگی اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر شده که جزییاتی از تعداد مراحل و شخصیت‌های قابل بازی در اختیار ما قرار می‌دهد.

شخصیت جدید Devil May Cry 5 با نام V شناخته می‌شود و با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که نام کامل او Vitale است. او می‌تواند با استفاده از جادو‌های مختلف دشمنان را از میان بردارد. هدف و مکانیک این شخصیت به نوعی در نقطه‌ی مقابل Dante و Nero قرار دارد. Vitale قهرمانی دور برد خواهد بود و تا حدودی به Lady شباهت خواهد داشت.

با توجه به جزییات جدید، Vitale قادر است تا ارواحی را به داخل بدن دشمنان احضار کند که این عمل باعث می‌شود تا آن‌ها از درون متلاشی شوند. از آنجایی که سری Devil May Cry دارای یک گیم‌پلی سریع است، دیدن به کاربردن جادو‌های مختلف که معمولا به زمان زیادی برای آماده شدن نیاز دارند، جالب خواهد بود و باید دید که این موارد چه تاثیری برروی گیم‌پلی خواهند داشت. در هر صورت به نظر می‌رسد که Vitale شخصیتی چالش‌برانگیز است و بازی کردن با او آسان نخواهد بود.

در حالی که هنوز اطلاعاتی از رابطه‌ی V با داستان بازی منتشر نشده اما بر اساس یک تئوری، او پسر Dante و Lady است. البته باید این موضوع که هنوز این تئوری به اثبات نرسیده را مد نظر داشت. در صورت انتشار جزییات بیشتر در این مورد آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بر اساس گزارشات منتشر شده، شما به هر ترتیبی که می‌خواهید می‌توانید با شخصیت‌های Nero ،V و Dante به بازی بپردازید. اما پیشنهاد می‌شود برای درک بهتر داستان، بازی را با Nero آغاز کنید و سپس آن را با V ادامه دهید و با Dante به پایان برسانید. بازی شامل ۳۱ مرحله خواهد بود که سهم هر شخصیت ۱۰ مرحله است و یک مرحله‌ی که مقدمه‌ای برای Nero است نیز در دسترس این شخصیت قرار خواهد گرفت. احتمالا این مرحله چیزی شبیه به یک بخش آموزشی برای آماده کردن بازیکنان برای گیم‌پلی بازی باشد. بسته‌های الحاقی برای Devil May Cry 5 در نظر گرفته‌ شده است اما تا زمان عرضه‌ی بازی، کار برروی آن‌ها آغاز نخواهد شد. در حالی که هنوز توسعه‌دهندگان این موضوع را تایید نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد که شاهد عرضه‌ی نسخه‌ ویژه‌ای از Devil May Cry 5 خواهیم بود.

به گفته‌ی کپکام (Capcam) تمام خط‌های داستانی نسخه‌های قبلی با هم در ارتباط می‌باشند که پس از به پایان رسیدن آن، داستان جدید با حضور شخصیت‌های تازه‌ای روایت خواهد شد. Devil May Cry 5 اولین نسخه از این سری است که به منظور طراحی هرچه واقعی‌تر شخصیت‌ها از مدل‌های واقعی استفاده کرده است. همچنین اولین نسخه‌ی سری با درجه‌ی سنی R18+ خواهد بود.

Devil May Cry 5 در تاریخ نامشخصی در سه ماه اول سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa