چندی پیش بود که در طی رویداد E3 2018 با انتشار تریلری به طور رسمی از FIFA 19 رونمایی شد. همانطور که می‌دانید تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برروی جلد بازی قرار دارد. حال با پیوستن غیر منتظره‌ی این ستاره‌ی پرتغالی به تیم یوونتوس، مشکلاتی برای الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به وجود آمده […]

پیوستن رونالدو به یوونتوس مشکلاتی برای FIFA 19 به همراه داشته است

چندی پیش بود که در طی رویداد E3 2018 با انتشار تریلری به طور رسمی از FIFA 19 رونمایی شد. همانطور که می‌دانید تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برروی جلد بازی قرار دارد. حال با پیوستن غیر منتظره‌ی این ستاره‌ی پرتغالی به تیم یوونتوس، مشکلاتی برای الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به وجود آمده است.

همیشه این تغییرات ناگهانی تیم‌ها، مشکلی بزرگ برای عناوین ورزشی بوده و از آنجایی که الکترونیک آرتس در تمام کمپین تبلیغاتی خود از تصویر رونالدو با پیراهن رئال مادرید استفاده کرده، این موضوع مشکلات بسیاری برای این ناشر به همراه داشته است.

اگرچه باشگاه رئال مادرید رسما از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس خبر داد اما شایعات پیرامون این انتقال بسیار قبل‌تر از تایید رسمی در بین رسانه‌های مختلف پخش شده بود. با این حال الکترونیک آرتس به این شایعات توجهی نکرد و به تبلیغ بازی خود با پیراهن رئال مادرید پرداخت.

این دقیقا همان مشکلی است که سال گذشته با جدایی نیمار از بارسلونا برای PES 2018 به وجود آمد اما در هر صورت او با لباس کاتالان‌ها بر روی جلد بازی حاضر شد. شرکت ۲K هم با اینگونه اتفاقات بیگانه نیست اما آن‌ها از این موضوع درس گرفته‌اند و امسال فقط از صورت لبرون جیمز در NBA 2K19 استفاده کرده‌اند تا در صورت جدایی احتمالی او، مشکلی برای این استودیو پیش نیاید.

الکترونیک آرتس مجبور به تغییر کمپین تبلیغاتی خود و همچنین تغییر پیراهن رونالدو به پیراهن یوونتوس است. البته این موضوع کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد. تنها مشکل بزرگ مربوط به بخش Journey است؛ جایی که شما باید برای به دست آوردن لیگ قهرمانان اروپا به رونالدو در رئال مادرید بپیوندید. حال باید دید که آیا الکترونیک آرتس در این فرصت کوتاه باقی مانده به انتشار بازی، تغییراتی در این بخش ایجاد می‌کند یا خیر.

FIFA 19 در تاریخ جمعه ۶ مهر ماه ۱۳۹۷ ( ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa