به نظر می‌رسد بازی The Division 2 حتی از نظر داستانی نسبت به نسخه‌ی اول متفاوت بوده و سازندگان قصد دارند تجربه‌ی غنی‌تری را به بازی‌بازان ارائه دهند. به تازگی کارگردان آقای Chadi El-Zibaoui، مدیر نوآوری بازی نیز در مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرده است که داستان The Division 2 در ارتباط با بازماندگان خواهد بود. […]

داستان The Division 2 در ارتباط با بازماندگان خواهد بود

به نظر می‌رسد بازی The Division 2 حتی از نظر داستانی نسبت به نسخه‌ی اول متفاوت بوده و سازندگان قصد دارند تجربه‌ی غنی‌تری را به بازی‌بازان ارائه دهند. به تازگی کارگردان آقای Chadi El-Zibaoui، مدیر نوآوری بازی نیز در مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرده است که داستان The Division 2 در ارتباط با بازماندگان خواهد بود.

داستان بازی The Division 2 در شهر واشنگتن و هفت ماه پس از اتفاقات نسخه‌ی اول جریان دارد؛ جایی که مردم برای بقا از این وضعیت پس آخر‌الزمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. داستان نسخه‌ی اول بیشتر در ارتباط با شیوع ویروس بود و سازندگان فضای آخر الزمانی بازی را با کامل‌ترین جزییات به تصویر کشیده‌اند اما جای خالی حضور شخصیت‌های بیشتر و کسانی که توانسته اند از این دنیای اخر الزمانی جان زنده به در ببرند، به شدت در نسخه‌ی اول احساس می‌شد. اما ظاهراً یوبی‌سافت نیز از این مشکل آگاه بوده و سعی دارد تا در نسخه‌ی دوم داستان غنی‌تری را ارائه دهد.

آقای Chadi El-Zibaoui، مدیر نوآوری عنوان The Division 2، به تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیمینگ بولت (Gamingbolt) گفته است که داستان نسخه‌ی دوم در ارتباط با بازماندگان خواهد بود و قصد دارد زندگی این افراد را  در این دنیای آشفته به تصویر بکشد:

حقیقتاً The Division 2 بر‌روی بازماندگان تمرکز خواهد داشت؛ این که آن‌ها چکونه طی این مدت تغییر کرده اند، خود را با شرایط موجود وفق داده و توانسته‌اند طی این هفت ماه جان سالم به در ببرند. نسخه‌ی اول در ارتباط با واکنش مردم به شیوع ویروس و شرایطی بود که باعث شد در شهر آشوب به پا شده و چند دستگی ایجاد شود. اما حال تمام مردم با یکدیگر متحد شده‌اند، خود را مسلح کرده، سعی می‌کنند هر آن‌چیزی که باقی مانده است را از نو ساخته و قصد ندارند تا در این شرایط خود را باخته و تسلیم شوند.

شاید در نگاه اول حرف های آقای Chadi El-Zibaoui نیز آن‌چنان متقاعد کننده نباشد اما اگر این مصاحبه را در کنار مصاحه های قبلی سازندگان میبنی بر این‌که بخش داستانی به صورت کاملا تک نفره قابل بازی است بگذاریم، متوجه می‌شویم که عنوان The Division 2  از نظر داستانی تجربه‌ای کاملاً متفاوت خواهد بود.

عنوان The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa