استودیو نانافوشی (Nanafushi) سازنده بازی Dead or School که در سبک اکشن دوبعدی می‌باشد، پلتفرم‌های مقصد بازی را اعلام کرد. این عنوان نخستین بار ۱۱ ژوئیه (بیستم تیر) و به صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه شد. طبق گفته سازندگان بازی به همراه رایانه‌های شخصی برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و نینتندو سوییچ […]

پلتفرم‌های مقصد عنوان Dead or School اعلام شد + جزئیاتی از بازی

استودیو نانافوشی (Nanafushi) سازنده بازی Dead or School که در سبک اکشن دوبعدی می‌باشد، پلتفرم‌های مقصد بازی را اعلام کرد. این عنوان نخستین بار ۱۱ ژوئیه (بیستم تیر) و به صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه شد.

طبق گفته سازندگان بازی به همراه رایانه‌های شخصی برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه توضیحات سازندگان را در این زمینه می‌خوانید:

عنوان Dead or School که توسط سه نفر ساخته شده است، به راحتی توانسته در روز اول عرضه خود، ۱ میلیون ین بفروشد. از آنجایی که ما این بازی را به صورت تیمی سه نفره و در مدت چندین سال ساخته‌ایم، هنوز راه زیادی در پیش روی خود می‌بینیم؛ با این وجود این بازی تجربه فوق‌العاده‌ای بود. تا یک ماه آینده، ما بازی را برروی پلتفرم‌های سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهیم کرد. پیشاپیش از کسانی که بازی را خریداری می‌کنند سپاسگزاریم.

در ادامه توضیحاتی از بازی که در صفحه استیم آن ارائه شده است را می‌خوانید:

داستان

توکیو پر از زامبی شده است.

مردم در پناهگاه‌های زیرزمینی، در ناامیدی و سکوت به زندگی خود ادامه می‌دهند.

هیساکو (Hisako) دختری که در زیر زمین بزرگ شده است، کلمه “مدرسه” را از مادربزرگش شنیده است.

مدرسه جایی است که بچه‌ها بازی‌می‌کنند و یاد می‌گیرند. مدرسه بهشت بچه‌هاست و بهترین جا برای سپری کردن دوران کودکی است.

هیساکو در مورد این “مدرسه” رویاپردازی می‌کرد و یک روز او با یک قطار زیرزمینی به سطح زمین رفت. چه چیزی در انتظار اوست؟

ناامیدی…

گیم‌پلی

مفهوم کلی: دشمنان را شکست داده و شخصیت خود را ارتقا دهید. آیتم‌ها را جمع‌آوری کرده و سلاح‌های نیرومند بسازید! یک عنوان نقش‌آفرینی هک اند اسلش.

شخصی‌سازی سلاح‌ها: با پول و لوازم، تجهیزات را به دست آورید؛ قطعات سلاح‌ها را از هم جدا کنید؛ قطعات را جمع‌آوری کنید؛ سلاح‌های خود را سفارشی کنید و مهارت‌های خود را بهبود بخشید. قطعات را با هم ترکیب کنید. امکاناتی نامحدود در شخصی‌سازی تجهیزات در مشخصه‌هایی همچون حمله، وزن و افکت‌های کمیاب فراهم شده است…

شخصی‌سازی مهارت‌ها: با ارتقا سطح شخصیت، مهارت‌های مختلفی کسب کنید. از عملکردهایی پویا برای ترکیب مهارت‌های سلاح‌های مختلف استفاده کنید. شخصیت منحصر به فرد خودتان را بسازید!

سیستم آسیب: تغییراتی در شخصیت بازیکن هنگام دریافت سطح معینی از آسیب مشاهده می‌شود. به شرایط خود که از طریق میزان آسیب لباس‌ها تعیین می‌شود، توجه کنید.

جمع‌آوری: با افزایش مجموعه خود، پارامترهای خود را ارتقا دهید. یادبودهای مختلفی در بازی پخش شده است و همچنین افرادی که نیاز به کمک دارند… تلاش کنید تا آیتم‌های مختلف را در جریان بازی جمع‌آوری کنید!

نبرد توکیو: شینجوکو (Shinjuku)، آساکوسا (Asakusa)، آکیهابارا (Akihabara) و روپونگی (Roppongi)… شهر توکیو را که پر از زامبی شده است نجات دهید. “منم اینجا هستم! در یک قطار زیرزمینی!”.

دشمنان زیاد: هیولاهای غول‌پیکر در تعداد زیاد بر زمین حکومت می‌کنند. هیولایی با بدنی فولادی؛ معبد Asakusa’s Sensoji توسط خدایان رعد و برق تصرف شده است… اجازه ندهید که دشمنان سرسخت به شما حمله کنند و سر راه شما قرار بگیرند!

عملکرد: عمکردهای فراوانی همچون استفاده از اسکلت‌های فولادی و ورود و خروج در محدوده دشمنان وجود دارد. مناطق مشکل را پاک‌سازی کنید و به مرحله بعدی بروید.

هیساکو، پروتاگونیست: در حالی که سطح زمین توسط زامبی‌ها کنترل می‌شود، او در زیرزمین و در ناامیدی بزرگ شده است. او موهبت‌هایی همچون توانایی‌های ورزشی فوق‌العاده و اراده‌ای قوی دارد و ذهنی بی تکلف دارد. او با واقعیت موجود در سطح زمین روبرو می‌شود. رویای او پیدا کردن دوستان بسیار و بازی کردن در مدرسه است! با این حال او علاقه‌ای به درس خواندن ندارد…

 

منبع متن: gamefa