همان‌طور که می‌دانید، چند روزی می‌شود که عنوان Octopath Traveler، در تمام نقاط جهان منتشر شده است. اما ظاهراً خرده فروشی‌های کشور ژاپن برای ارائه نسخه‌ فیزیکی بازی به خریداران، به مشکل خورده‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده، موجودی این بازی در تعداد زیادی از خرده فروشی‌ها به اتمام رسیده است. ظاهراً تقاضا برای نسخه فیزیکی […]

موجودی بازی Octopath Traveler در خرده فروشی‌های ژاپن تمام شده است

همان‌طور که می‌دانید، چند روزی می‌شود که عنوان Octopath Traveler، در تمام نقاط جهان منتشر شده است. اما ظاهراً خرده فروشی‌های کشور ژاپن برای ارائه نسخه‌ فیزیکی بازی به خریداران، به مشکل خورده‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده، موجودی این بازی در تعداد زیادی از خرده فروشی‌ها به اتمام رسیده است.

ظاهراً تقاضا برای نسخه فیزیکی این عنوان بسیار زیاد است. به همین دلیل، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، در توئیتر از مشتریان عذرخواهی کرده و از طرفداران خواسته است تا نسخه دیجیتالی را در نظر بگیرند.

به نظر می‌رسد که عنوان Octopath Traveler، کار خود را با قدرت شروع کرده است. البته لازم به اشاره است که در حال حاضر شاهد تعطیلاتی سه روزه در کشور ژاپن هستیم. قطعاً برای دریافت آمار دقیق از میزان فروش این بازی، باید تا روز چهار شنبه و انتشار آمار Media Create، منتظر بمانیم.

بازی Octopath Traveler، در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa