شاید انتخاب دوربین اول شخص برای عنوان Cyberpunk 2077، باعث نگرانی‌‌هایی شده باشد، اما توسعه دهندگان سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، بارها به طرفداران اطمینان دادند که بازی آن‌ها عنوانی در سبک تیراندازی نبوده و هنوز هم یک بازی نقش آفرینی است. حال به تازگی این استودیو در مورد سیستم تیراندازی استفاده شده در […]

سیستم تیراندازی Cyberpunk 2077 مبتنی بر المان‌های نقش آفرینی است

شاید انتخاب دوربین اول شخص برای عنوان Cyberpunk 2077، باعث نگرانی‌‌هایی شده باشد، اما توسعه دهندگان سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، بارها به طرفداران اطمینان دادند که بازی آن‌ها عنوانی در سبک تیراندازی نبوده و هنوز هم یک بازی نقش آفرینی است. حال به تازگی این استودیو در مورد سیستم تیراندازی استفاده شده در Cyberpunk 2077، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعاتی که از مصاحبه وب‌سایت PCGamesN، با سرپرست انیمیشن‌های سینمائی بازی، آقای Maciej Pietras، بدست آمده است، سیستم تیراندازی در این عنوان مبتنی بر اعداد و ارقامی است که در بازی های نقش آفرینی به کار می‌رود. این بدین معنی است که شما نمی‌توانید دشمنان را با یک تیر بکشید؛ میزان آسیبی که وارد می‌کنید، بر اساس کلاس، ویژگی‌های فیزیکی شخصیت و موارد دیگر خواهد بود.

مکانیک‌های تیراندازی مبتنی بر المان‌های نقش‌ آفرینی هستند. از آن جایی که این بازی یک نقش آفرینی است، شما نمی‌توانید دشمنان را با یک شلیک بکشید. شما همیشه می‌توانید به ارقام نگاه کرده و ببینید که چه میزان آسیب وارد کرده‌اید. این موضوع تماماً به سیستم مربوط می‌شود؛ برای این‌که اگر شما امتیازات خود را برروی تفنگ‌های دوربرد سرمایه‌ گذاری کنید، قطعاً می‌خواهید تاثیر آن را برروی دشمنان ببینید. اگر دشمن شما یک زره سنگین را پوشیده است، شما می‌خواهید ببینید که چه میزان آسیب به وی وارد کرده‌اید.

استودیو سی‌دی پراجکت رد تاکید دارد که با عنوانی کاملاً نقش آفرینی طرف خواهیم بود. آن‌‌ها پیش‌تر در مورد سیستم کلاس‌های بازی توضیح داده و اشاره کردند که بازی‌بازان انتخاب‌هایی زیادی برای مبارزات خواهند داشت. همچنین ما دریافتیم که بازی از سیستمی برای تصمیمات و عواقب آن‌ها بهره می‌برد.

عنوان Cyberpunk 2077، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در حال توسعه بوده و در حال حاضر تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

منبع متن: gamefa