استودیوی نایت‌دایو (Nightdive) همانطور که وعده داده بود، گزارش پیشرفت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان System Shock را به صورت ماهیانه در اختیار حامیان قرار می‌دهد. در گزارش ماه ژوئیه، این استودیو چند تصویر جدید و همچنین برنامه‌های خود برای ماه سپتامبر را در اختیار هواداران گذاشته است. در آخرین گزارش منتشر شده، استودیوی نایت‌دایو بیان […]

گزارش جدیدی از روند توسعه‎ی نسخه‎ی بازسازی شده‌ی System Shock منتشر شد

استودیوی نایت‌دایو (Nightdive) همانطور که وعده داده بود، گزارش پیشرفت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان System Shock را به صورت ماهیانه در اختیار حامیان قرار می‌دهد. در گزارش ماه ژوئیه، این استودیو چند تصویر جدید و همچنین برنامه‌های خود برای ماه سپتامبر را در اختیار هواداران گذاشته است.

در آخرین گزارش منتشر شده، استودیوی نایت‌دایو بیان کرده است که آن‌ها یک برنامه‌ی بزرگ و غافلگیر‌کننده برای ماه سپتامبر دارند. به گفته‌ی آن‌ها یک بروزرسان که با نام Adventure Alpha شناخته می‌شود در اختیار حامیان مالی بازی قرار خواهد گرفت، و به آن‌ها اجازه خواهد داد که آزادانه و بدون حضور دشمنان بازی در تمامی مناطق Citadel به گشت و گذار بپردازند، آیتم‌های موجود در منطقه را بردارند، به فایل‌های صوتی گوش دهند، نامه‌های الکترونیک موجود را بخوانند و خواسته‌های مرحله را کامل کنند. این نسخه همانند نسخه‌ی اصلی بازی بوده و تنها تفاوت این است که درجه‌ی سختی بازی برروی ۰ تنظیم شده است.

در این گزارش چندین تصویر جدید نیز به اشتراک گذاشته شده است و استودیو توضوح داده است که، اگرچه طبق برنامه‌ریزی آن‌ها طراحی مراحل باید تا پایان ماه سپتامبر طول می‌کشیده است، با کمک گرفتن از تکنولوژی PBR Rendering و استفاده از بافت‌ها و طراحی‌های نسخه‌ی اصلی، آن‌ها موفق به تکمیل ساختار کلی مراحل شده‌اند. با این وجود این استودیو تاکید کرده است که این تصاویر با استفاده از بافت‌های نسخه‌ی اصلی ایجاد شده است و در نسخه‌ی نهایی شاهد کیفیت بسیار بالاتری خواهیم بود.

این استودیو در کنار طراحی محیط، مشغول کار کردن برروی آیتم‌ها و وسایل استفاده شده در مراحل می‌باشد. به گزارش آن‌ها تمامی وسایل استفاده شده در بازی مانند درها، بالابرها و دیگر آیتم‌ها به طور کامل بازسازی خواهند شد.

بسیاری از حامیان مالی این استودیو از انتشار این گزارش‌های ماهانه و تمرکز مجدد استودیو برروی ساخت آنچه که وعده داه بوده است (مراحل ساخت بازی در ماه فوریه به مشکل خورده بود)، بسیار خوشحال هستند. تمامی این گزارش‌ها برروی وبسایت کیک‌استارتر در دسترس می‌باشد و براساس آن‌ها، استودیوی نایت‌دایو نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی System Shock را برای عرضه برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کرده است.

منبع متن: gamefa