مدتی قبل بود که دوالور دیجیتال (Devolver Digital) وعده داد که بسیاری از بازی‌های خود را به نینتندو سوییچ خواهد آورد. با این وجود از آن زمان تا به حال بازی‌های چندانی برای سوییچ از سوی این ناشر معرفی نشده‌ است. اما به نظر می‌رسد که دوالور بالاخره دست به کار شده است. یک روز […]

عنوان Crossing Souls برروی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

مدتی قبل بود که دوالور دیجیتال (Devolver Digital) وعده داد که بسیاری از بازی‌های خود را به نینتندو سوییچ خواهد آورد. با این وجود از آن زمان تا به حال بازی‌های چندانی برای سوییچ از سوی این ناشر معرفی نشده‌ است. اما به نظر می‌رسد که دوالور بالاخره دست به کار شده است.

یک روز بعد از معرفی عنوان Not a Hero: Super Snazzy Edition برای نینتندو سوییچ، دوالور دیجیتال خبر داده است که عنوان چند شخصیتی Crossing Souls که در سبک اکشن ماجرایی می‌باشد را اواخر ماه جاری میلادی برروی نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد.

می‌توان گفت که این عنوان به عنوان یک بازی ماجرایی مستقل کاملا ارزش تجربه کردن را دارد؛ به خصوص اگر از طرفداران اقتباس‌های کلاسیک از دهه ۸۰ میلادی باشید. حال با عرضه بازی برروی نینتندو سوییچ، دارندگان این کنسول نیز فرصت تجربه این بازی را خواهند داشت. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با بازی، توضیحاتی از آن ارائه شده است:

اینجا کالیفرنیای سال ۱۹۸۶ است. گروهی از دوستان سنگ صورتی رنگ اسرارآمیزی یافته‌اند که امکان سفر بین دو قلمرو را فراهم می‌کند. این گروه تابستانی از زندگی خود را در ماجراجویی سپری خواهند کرد که آن‌ها را در جریان یک توطئه حکومتی قرار می‌دهد. کنترل این پنج بچه را که هرکدام مهارت‌هایی ویژه دارند در مبارزات و حل کردن معماها در دست بگیرید تا خانواده‌های خود و کل دنیا را نجات دهند.

Crossing Souls یک عنوان اکشن ماجرایی است که در حومه کالیفرنیا جریان دارد و رویدادی مافوق طبیعی را دنبال می‌کند که یک گروه کوچک را در مقابل نیروهایی قدرتمند قرار می‌دهد که قصد محاصره شهر را دارند. کنترل پنج شخصیت را در دست بگیرید: کریس (Chris)، مت (Matt)، چارلی (Charlie)، بیگ جوئی (Big Joe) و کوین (Kevin) که هرکدام مهارت‌ها و سبک مبارزه مخصوص به خود را دارند. به راحتی بین این شخصیت‌ها جابجا شوید و با استفاده از تخصص‌های هر یک از این شخصیت‌ها از موانع عبور کنید و نقاط ضعف دشمن را مورد هدف قرار دهید. به صورت هم‌زمان بازی کنید، معماهای زیرکانه را حل کنید، با باس‌های نیرومند مبارزه کنید و مراحل ویژه‌ای را تجربه کنید که از بازی‌های ویدئویی آرکید دهه ۸۰ الهام گرفته است.

بازی Crossing Souls قرار است در تاریخ ۴ مرداد ماه ۱۳۹۷ مصادف با ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۸ میلادی و با قیمت ۱۵ دلار برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود که می‌توان گفت برای چنین عنوانی قیمت منصفانه‌ای به شمار می‌رود. در مورد حجم بازی اطلاعاتی منتشر نشده است اما احتمالا با حجم زیادی روبرو نخواهیم بود. همچنین این عنوان در حال حاضر برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس می‌باشد.

منبع متن: gamefa