یکی از تفاوت‌های اصلی بازی Sekiro: Shadow Die Twice نسبت به سری بازی‌های Dark Souls، مکانیک زنده شدن بازی‌باز است. در این بازی، شما می‌توانید خود را بلافاصله پس از مردن زنده کنید و نیازی به برگشتن به نقطه‌ی خاصی (مانن بان‌فایرها در سری Souls) نیست. برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد، آقای میازاکی (Miyazaki) […]

سیستم جدید بازگشت به زندگی در بازی Sekiro، مبارزات مرگبارتری را به همراه خواهد داشت

یکی از تفاوت‌های اصلی بازی Sekiro: Shadow Die Twice نسبت به سری بازی‌های Dark Souls، مکانیک زنده شدن بازی‌باز است. در این بازی، شما می‌توانید خود را بلافاصله پس از مردن زنده کنید و نیازی به برگشتن به نقطه‌ی خاصی (مانن بان‌فایرها در سری Souls) نیست. برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد، آقای میازاکی (Miyazaki) کارگردان بازی معتقد است نه تنها این موضوع بازی را نسبت به سری Souls آسان‌تر نمی‌کند، بلکه به درجه سختی بازی می‌افزاید.

آقای میازاکی در صحبت‌هایی که با وبلاگ پلی‌استیشن داشته است، بیان کرده است که درجه سختی بازی و مراحل با توجه به این موضوع که بازی‎باز قادر خواهد بود خود را در همان محلی که مرده است دوباره زنده کند، طراحی شده است. آقای میازاکی در این مصاحبه گفته است:

مکانیک مرگ و بازگشت به زندگی به سه روش در روند بازی Sekiro موثر خواهد بود. با هدف ایجاد یک گیم‌پلی روان و افزایش ریسک‌پذیری و شرایط خطرناک، برای استفاده‌ی خلاقانه از این قابلیت و همچنین این موضوع که داستان بازی حول موضوع بازگشت به زندگی می‌چرخد.

من می‌خواهم مطمئن شوم که یک موضوع بد فهمیده نخواهد شد. سیستم بازگشت به زندگی با هدف آسان‌تر کردن بازی، به عنوان Sekiro اضافه نشده است. در حقیقت این قابلیت می‌تواند درجه‌ی سختی بازی را افزایش دهد، چرا که اجازه می‌دهد شما تا جایی که امکان دارد رسیک بیشتری در مبارزات بپذیرید، آن هم در بازیی که ممکن است هر لحظه در آن کشته شوید.

آقای میازاکی از افشای کامل جزییات این قابلیت جدید خودداری کرد. به گفته‎ی ایشان این قابلیت هنوز کاملا نهایی نشده است ولی روند بازی و گیم‌پلی تحت تاثیر این قابلیت خواهد بود.

ایشان اضافه کردند که:

صرفا به این دلیل که شما می‌توانید به زندگی برگردید به این معنی نخواهد بود که شما هراسی از مرگ نخواهید داشت.

منبع متن: gamefa

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید