به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بازی موردانتظار مستقل بازان یعنی MoonQuest بعد از 7 سال تولید سرانجام در دسترس قرار گرفت و از طریق "دسترسی زودهنگام" استیم قابل دریافت است. سازنده بازی در کنار تریلر گیمپلی یک مقاله کامل و جامع منتشر کرد که چگونه از زمان خود به خوبی استفاده کنید و یک بازی بسازید.

داستان بازی در مورد یک جادوگر است که هدفش روشن کردن دنیایی شبانه و تاریک می‌باشد. او یک قهرمان را احضار می‌کند تا سنگ‌های ماه(moonstones) فرود آمده را پیدا کند و ماشین ماه(moon machine) را راه بیاندازد. بازی ترکیبی از کیفیت roguelike و اکتشافات دنیاهای جدید می‌باشد، در طول بازی می‌بایست معدن‌ها منابع را درو کنید تا توانایی مقابله با موجودات عجیب غریب بازی را داشته باشید.

سازنده بازی،"بن پورتر"، در مقاله خود توضیح داد که چگونه مراحل ساخت یک بازی را به بهترین نحو و مفیدترین راه ممکن تاخیر بزنیم.

پورتر در ابتدا ساخت بازی با نام Moonman را شروع کرد که در نهایت نام آن به MoonQuest تغییر یافت، او 7 سال پیش پس از ترک کار روزانه خود مراحل ساخت بازی را آغاز کرد بنابراین او در مبحث برنامه‌ریزی برای به پایان رساندن ساخت یک بازی خبره است. MoonQuest در حال حاضر از طریق Steam در دسترس قرار دارد.

تریلر گیمپلی بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame