میازاکی: کار همزمان بر روی چند پروژه را ترجیح می‌دهم؛ می‌خواهم بازیکنان حفره‌های داستانی را خودشان پر کنند

رئیس استودیو FromSoftware آقای هیدتاکا میازاکی یکی از کارگردان‌های صاحب سبک صنعت بازی است که پس از موفقیت عناوین سری Souls شهرت و محبوبیت بسیاری نزد گیمرها به دست آورد.

او اکنون با کار بر روی یک اکشن ماجراجویی جدید به نام Sekiro: Shadows Die Twice از حال و هوای عناوین قبلی خود فاصله گرفته و همزمان بر روی یک انحصاری برای PlayStation VR نیز کار می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، میازاکی در مصاحبه‌ای که اخیرا با PlayStation Blog انجام داده اعلام کرده است که ترجیح می‌دهد همزمان چندین پروژه را مدیریت کند و اینگونه حس تاثیر پذیری و الهام‌گیری او تقویت می‌شود.

"حقیقت اینه که من با مدیریت همزمان چند پروژه آشنا هستم. Armored Core 4 و Demon’s Souls به صورت همزمان ساخته شدند در حالی که مراحل توسعه Bloodborne و Dark Souls 3 هم در چنین شرایطی پیش می‌رفت. این شرایط برای من کاملا عادی است اما چیزی که تجربه نکرده بودم معرفی همزمان دو بازی بود."

"من مدیریت موازی را کاملا ترجیح می‌دهم، مدیریت همزمان چند پروژه. بعنوان یک خالق، اگر شما در یک زمان فقط بر روی یک چیز متمرکز باشید، با اشتیاق بیشتری می‌توانید ذهن خود را تماما درگیر آن کنید. اما زمانی که همزمان بر روی چند چیز کار می‌کنید، تاثیر و الهام‌گیری راحت‌تر از زمانی است که بر روی فقط یک پروژه متمرکز هستید. من از این شرایط لذت می‌برم."

میازاکی در ادامه توضیح داد که چرا روایت داستان در عناوینی که تاکنون کارگردانی کرده خطی نبوده و اینکه چرا این روند را در عناوین آینده نیز ادامه می‌دهد.

"من طرفدار داستان‌هایی هستم که برای درک همه جزئیاتشان لازم باشد که کمی قوه تصویر و خیال‌پردازی‌تان را به کار بیندازید."

"وقتی جوان بودم، از خواندن کتاب‌هایی که درکشان برایم سخت بود لذت می‌بردم، در همان زمان توانستم حدودا نیمی از کتاب کانجی را مطالعه کنم و از قوه تصورم برای پر کردن جاهالی خالی و نکات مبهم و شکاف‌ها استفاده می‌کردم. می‌خواستم ببینم که آیا می‌توانم همین تجربه را در بازی‌های ویدیویی هم به ارمغان بیاوریم و شما را مشتاق کنم تا از قدرت خیال پردازی‌تان برای پر کردن حفره‌های داستانی و نکات گنگ استفاده کنید."

تاریخ عرضه Sekiro: Shadows Die Twice هنوز اعلام نشده اما این بازی احتمالا اوایل 2019 منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame