طبق اطلاعات جدیدی که منتشر شده، سیستم سفارشی سازی السحه در عنوان Metro Exodus، بسیار غنی خواهد بود. عنوان Metro Exodus از بسیاری جهات، بزرگ‌تر از نسخه‌های پیشین این مجموعه است و قطعا اکتشافات باز و مراحل بزرگتر (که بعضی از آن‌ها حتی می‌توانند شما را ساعت‌ها را برای تکمیل آن سرگرم نگه دارند) تغییرات […]

Metro Exodus یک سیستم سفارشی سازی سلاح “غنی” را در اختیار شما قرار می‌دهد

طبق اطلاعات جدیدی که منتشر شده، سیستم سفارشی سازی السحه در عنوان Metro Exodus، بسیار غنی خواهد بود.

عنوان Metro Exodus از بسیاری جهات، بزرگ‌تر از نسخه‌های پیشین این مجموعه است و قطعا اکتشافات باز و مراحل بزرگتر (که بعضی از آن‌ها حتی می‌توانند شما را ساعت‌ها را برای تکمیل آن سرگرم نگه دارند) تغییرات بزرگی هستند که باعث گسترش این عنوان می‌شوند، همچنین جنبه‌های دیگری از این عنوان در حال رشد هست مانند سفارشی سازی کردن اسلحه.

وب‌سایت گیمینگ بولت اخیرا با آقای هیو بینون (Huw Beynon) مصاحبه‌ای ترتیب داده که اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی Metro Exodus به اشتراک می‌گذارد. وب‌سایت گیمینگ بولت از آقای هیو بنیون سوال کرده است که آیا ممکن است ایشان اطلاعاتی در رابطه با مکانیک‌های بازی و یا اگر مکانیک‌هایی شبیه به سبک RPG در بازی وجود دارد به ما بدهد. هرچند او مشخص کرد که عنوان Metro Exodus قصد ندارد یک سبک RPG باشد و او به ارائه برخی از جزئیات جالب در مکانیک سفارشی سازی اسلحه این عنوان ارائه داد.

آقای هیو بینون در مصاحبه با وب‌سایت گیمینگ بولت گفتند:

“من قصد ندارم تظاهر کنم که ما می‌خواهیم یک بازی RPG عمیق بسازیم، ما مسلما سیستم سفارشی سازی اسلحه بسیار غنی‌ای داریم. شما قطعات جدیدی را برای سلاح‌ها کشف می‌کنید و سلاح کامل را از بین می‌برید و قطعات آن را را برای قطعات جدید جدا می کنید. سپس می‌توانید سلاح‌های پایه را سفارشی سازی کنید. بنابراین صدها جایگزین مختلف (برای هر قطعه از اسلحه) وجود دارد. ما همچنین جنبه‌های دیگری که می‌تواند به ارتقای شخصیت شما منجر شود، اضافه کرده‌ایم. در بازی‌های قبلی ما لباس های مناسبی را ارائه دادیم. در این زمان ما به شما توانایی سفارشی سازی کردن چیزی را که پوشیده‌اید، داده‌ایم، مانند ارتقاء کلاه ایمنی.”

بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ یعنی جمعه ۳ اسفند ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa