نسخه‌ی پیش رو از بازسازی Resident Evil 2 بسیار هیجان انگیز می‌رسد. نه به این دلیل که بازسازی یکی از بهترین عناوین ساخته شده تا به امروز است و یا چون از نظر بصری زیبا به نظر می‌رسد، بلکه بخاطر اینکه کپکام (Capcom) از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده تا نسخه‌ی حتی بهتر از نسخه‌ای اصلی به […]

Resident Evil 2 Remake در مقایسه با نسخه‌ی اصلی از داستانی عمیق‌تر برخوردار است

نسخه‌ی پیش رو از بازسازی Resident Evil 2 بسیار هیجان انگیز می‌رسد. نه به این دلیل که بازسازی یکی از بهترین عناوین ساخته شده تا به امروز است و یا چون از نظر بصری زیبا به نظر می‌رسد، بلکه بخاطر اینکه کپکام (Capcom) از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده تا نسخه‌ی حتی بهتر از نسخه‌ای اصلی به طرفداران ارائه دهد.

این بازسازی فقط به معنای ارائه‌ی یک بازی با جلوه‌های بصری بهتر نیست بلکه در آن شاهد داستانی بهبود یافته و پیچیده‌تر هستیم. به تازگی در طی مصاحبه‌ای با Gamingbolt از مایک لن (Mike Lunn) سوالی مبنی بر اینکه منظور کپکام از ارائه‌ داستانی عمیق‌تر نسبت به نسخه اول چیست، پرسیده شد. آیا منظور کپکام این است که به لطف جلوه‌های بصری بهتر، داستانی بازی بهبود یافته یا تیم سازنده جزییات داستانی جدیدی به آن اضافه کرده است؟ در ادامه مایک لن به این سوال پاسخ داد و اعلام کرد که قطعا همه‌ی این موارد مورد توجه قرار گرفته‌اند.

به عنوان مثال، مکان‌های در بازی اصلی وجود دارد که از کنار آن‌ها رد شده‌اید یا در طول مسیر با افرادی برخورد کرده‌اید که شاید جمله‌ای برای گفتن داشته‌اند. شما قرار است که تجربه‌ای عمیق‌تر در این موارد داشته باشید. گاهی اوقات می‌توانید با رفتن و تجربه آن مکان‌ها، زمان بیشتری را به بازی کردن سپری کنید و گاهی اوقات داستانی عمیق‌تر با آن افراد خواهید داشت. این قسمت‌ها نقش بیشتری نسبت به بازی قبلی در داستان ایفا خواهند کرد. بدون شک روایت داستان بهبود یافته، اما می‌دانید که نمی‌توانم وارد جزییات شوم.

این موضوع با سیاست‌های کلی کپکام در قبال نسخه پیش رو کاملا سازگاری دارد. در ادامه مصاحبه مایک لن اعلام کرد که داستان بازی به نسخه‌ی اصلی وفادار نیست و شاهد تغییراتی در آن خواهیم بود.

عنوان Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa