یکی از قابل‌توجه‌ترین عناصر موجود در بازی Hitman 2016 این بود که بازی‌بازان برای انجام ماموریت‌ها به چندین کشور مختلف از تایلند گرفته تا ژاپن سفر می‌کردند. حال اما به‌تازگی استودیو آی‌او اینترکتیو (IO Interactive) اعلام کرده است که بازی‌بازان می‌توانند به صورت محدود و رایگان یکی از این مناطق را دریافت کنند. طبق اعلام این […]

نقشه‌ی مراکش بازی Hitman از امروز تا مدت محدودی رایگان است

یکی از قابل‌توجه‌ترین عناصر موجود در بازی Hitman 2016 این بود که بازی‌بازان برای انجام ماموریت‌ها به چندین کشور مختلف از تایلند گرفته تا ژاپن سفر می‌کردند. حال اما به‌تازگی استودیو آی‌او اینترکتیو (IO Interactive) اعلام کرده است که بازی‌بازان می‌توانند به صورت محدود و رایگان یکی از این مناطق را دریافت کنند.

طبق اعلام این استودیو، نقشه‌ی “مراکش” که در قسمت سوم عنوان Hitman 2016 حضور داشت از امروز (۱۷ ژوئیه میلادی) تا مدت محدودی به عنوان قسمتی از بسته‌ی تابستانی بازی، رایگان می‌باشد و بازی‌بازان می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

مشخصاً این اتفاق به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا محتویاتی که تاکنون از دست داده‌اند را تجربه کنند و این برای آی‌او اینترکتیو بسیار مهم است چراکه نسخه‌ی جدید این مجموعه یعنی Hitman 2 قرار است در آبان ماه (نوامبر میلادی) امسال در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد و رایگان کردن یکی از قسمت‌های بازیِ قبلی می‌تواند روش خوبی برای بازاریابی عنوان بعدی باشد.

بازی Hitman هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دارای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس می‌باشد. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید می‌توانید با کلیک برروی هرکدام از قسمت‌های اول، دوم، سوم، پنجم و ششم نقد و برسی آن‌ها را مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa