ما پیش‌تر اطلاعاتی را از بازه انتشار عنوان Call Of Cthulhu، جدیدترین ساخته استودیو سایانید (Cyanide Studio)، دریافت کرده بودیم. حال به لطف به‌روزرسانی صفحه‌ این بازی در فروشگاه استیم، تاریخ دقیق عرضه آن مشخص شده است. در این بازی ترسناک و اول شخص، بازی‌بازان نقش Edward Pierce را ایفا کرده و راز پیرامون مرگ […]

تاریخ انتشار عنوان Call Of Cthulhu مشخص شد

ما پیش‌تر اطلاعاتی را از بازه انتشار عنوان Call Of Cthulhu، جدیدترین ساخته استودیو سایانید (Cyanide Studio)، دریافت کرده بودیم. حال به لطف به‌روزرسانی صفحه‌ این بازی در فروشگاه استیم، تاریخ دقیق عرضه آن مشخص شده است.

در این بازی ترسناک و اول شخص، بازی‌بازان نقش Edward Pierce را ایفا کرده و راز پیرامون مرگ خانواده را کشف خواهند کرد. داستان این عنوان به صورت خطی روایت می‌شود اما بازی‌بازان می‌توانند با انتخاب‌های خود در مراحل بازی، مسیر موردنظر را دنبال کنند. Call Of Cthulhu، دارای یک نوار Sanity بوده که در زمان مشاهده وقایع ترسناک، بالا می‌رود. همچنین لازم به اشاره است که Cthulhu، تنها هیولای بازی نیست و بازی‌بازان باید مراقب فرقه‌‌های افراطی مذهبی و موجودات دیگر نیز باشند.

عنوان Call Of Cthulhu، در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۷ (۳۰ اکتبر ۲۰۱۸) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایا‌نه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa