بازی Ashen، یکی از جالب‌ترین عناوین مستقل بوده که با استفاده از طراحی جذاب خود، توجه افراد زیادی را جلب کرده است. حال ظاهراً بلند پروازی‌های استودیو آرورا۴۴ (Aurora44)، به این جا ختم نمی‌شوند؛ برای این‌که آن‌ها قصد دارند تا از قدرت بیشتری که کنسول میان نسلی مایکروسافت در اختیارشان قرار می‌دهد، به خوبی استفاده […]

اکس‌باکس وان اکس بازی Ashen را در رزولوشن Native 4K اجرا می‌کند

بازی Ashen، یکی از جالب‌ترین عناوین مستقل بوده که با استفاده از طراحی جذاب خود، توجه افراد زیادی را جلب کرده است. حال ظاهراً بلند پروازی‌های استودیو آرورا۴۴ (Aurora44)، به این جا ختم نمی‌شوند؛ برای این‌که آن‌ها قصد دارند تا از قدرت بیشتری که کنسول میان نسلی مایکروسافت در اختیارشان قرار می‌دهد، به خوبی استفاده کنند.

 وب‌سایت گیمینگ‌بولت (Gamingbolt)، در طی مصاحبه‌ای با مدیر نوآوری Ashen، آقای درک بردلی (Derek Bradley)، از وی در مورد پشتیبانی بازی از کنسول اکس‌باکس وان اکس سوال کرد. آقای بردلی پاسخ داد که Ashen برروی اکس‌باکس وان‌ اکس به صورت Native 4K اجرا می‌شود. اما از دادن اطلاعات دقیق‌تر خودداری کرد؛ به این دلیل که ظاهراً به جز رزولوشن، آن‌ها هنوز در مورد موضوعات دیگر تصمیم نگرفته‌اند.

Ashen برروی اکس‌باکس وان اکس به صورت Native 4K اجرا می‌شود. اما هنوز اعداد نهایی را مشخص نکرده‌ایم؛ چرا که همچنان در حال بهینه‌ سازی هستیم.

همچنین ظاهراً کیفیت اجرایی نسخه استاندارد کنسول اکس‌باکس وان نیز همچنان نامشخص است. در پایان، گیمینگ‌بولت از آقای بردلی خواست تا نظر خود را در مورد قدرت بیشتری که واحد پردازش گرافیکی اکس‌باکس وان اکس در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد، بیان کند و این‌که آیا Ashen، از این قدرت بیشتر بهره خواهد برد یا خیر؛ پاسخ آقای بردلی خیلی کلی بود.

بازی کردن Ashen در رزولوشن Native 4k بسیار سرگرم کننده است. من بشدت آن را پیشنهاد می‌کنم!

پیش‌تر به اطلاعتان رساندیم که بازی Ashen برروی کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ منتشر نخواهد شد. پس اگر می‌خواهید این عنوان را تجربه کنید، باید این کار را برروی یک اکس‌باکس وان یا رایانه‌ شخصی انجام دهید. Ashen در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما برای عرضه در سال جاری برنامه‌ ریزی شده است.

منبع متن: gamefa