اگر از انجام بازی‌هایی مانند Fortnite خسته شده‌اید و بدنبال تجربه‌ی یک عنوان جدید در سبک بتل رویال هستید، بد نیست بدانید که بازی Crazy Justice حداکثر تا دو هفته‌ی دیگر از طریق سرویس دسترسی زودهنگام در دسترس قرار خواهد گرفت. استودیوی Black Riddles سازنده‌ی عنوان Crazy Justice امروز در اکانت رسمی توییتر خود اعلام […]

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Crazy Justice به زودی منتشر می‌شود

اگر از انجام بازی‌هایی مانند Fortnite خسته شده‌اید و بدنبال تجربه‌ی یک عنوان جدید در سبک بتل رویال هستید، بد نیست بدانید که بازی Crazy Justice حداکثر تا دو هفته‌ی دیگر از طریق سرویس دسترسی زودهنگام در دسترس قرار خواهد گرفت.

استودیوی Black Riddles سازنده‌ی عنوان Crazy Justice امروز در اکانت رسمی توییتر خود اعلام کرد که این بازی در بازه‌ی ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) تا ۸ مرداد (۳۰ ژوئیه) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این عنوان در زمان عرضه به طور کامل از مود Skill Royal پشتیبانی خواهد کرد. تیم سازنده‌ی این عنوان در مطلب منتشر شده، نامی از پلتفرم مقصد نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این بازی نبرده است. با این وجود در انتهای این مطلب نام دو کنسول ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ به وسیله‌ی هشتگ ذکر شده است.

ما بازی Crazy Justice را در تمام نقاط در بازه‌ی ۱۰-۲۰ ژوئیه با پشتیبانی کامل از مود Skill Royal عرضه خواهیم کرد. ما تیم خود را گسترش داده‌ایم و امیدواریم نسخه‌ی عرضه شده خواسته‌های شما را برآورده کند. بازی به زودی عرضه خواهد شد. آماده باشید.

عنوان Crazy Justice جدیدترین بازیی است که قرار است در سبک بتل رویال به بازار عرضه شود. این بازی که سرمایه‌ی خود را از طریق یک کمپین عمومی بدست آورده است، قرار است برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه شود.

نقطه‌ی قوت و تمایز این بازی نسبت به بازی‌های موجود در بازار، عرضه‌ی بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ همزمان با عرضه برروی دیگر پلتفرم‌ها می‌باشد. بررسی کمپین مالی این بازی نشان می‌دهد اکثر حامیان مالی این بازی صاحبان کنسول نینتندو سوییچ هستند. علاوه بر این، بازی Crazy Justice از روز انتشار، به طور کامل از قابلیت بازی میان پلتفرمی برروی رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه این بازی از زمان معرفی کنسول نینتندو را هدف قرار داده است، با عرضه‌ی ناگهانی بازی Fortnite برای این کنسول ، استودیوی Black Riddle مبارزه‌ی سختی برای بدست آوردن بازار پیش‌رو خواهد داشت.

منبع متن: gamefa