طی اخبار جدیدی که از سازنده‌ی عنوان Middle-earth: Shadow of War یعنی استودیوی Monolith Productions منتشر شده است، قرار است بروزرسانی جدیدی برای این عنوان منتشر شود که تغییرات قابل توجهی را به همراه دارد. زمانی که عنوان Middle Earth: Shadow of War در فصل پائیز منتشر شد، بدلیل وابستگی شدید به پرداخت‌های درون برنامه‌ای و وجود […]

بروزرسانی جدید Middle-earth: Shadow of War پرداخت‌های درون برنامه‌ای را حذف می‌کند

طی اخبار جدیدی که از سازنده‌ی عنوان Middle-earth: Shadow of War یعنی استودیوی Monolith Productions منتشر شده است، قرار است بروزرسانی جدیدی برای این عنوان منتشر شود که تغییرات قابل توجهی را به همراه دارد.

زمانی که عنوان Middle Earth: Shadow of War در فصل پائیز منتشر شد، بدلیل وابستگی شدید به پرداخت‌های درون برنامه‌ای و وجود فروشگاه در بازی، مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفت اما همانطور که سازنده این عنوان در اوایل سال جاری وعده داده بود، بروزرسانی جدیدی برای این عنوان در دسترس قرار می‌گیرذ که تغییرات قابل توجهی در این عنوان ایجاد می‌کند.

با توجه به اطلاعات جدیدی که از سوی استودیوی Monolith Productions منتشر شده است، این بروزرسانی قرار است فردا برای تمام کنسول‌ها در دسترس قرار بگیرد. این بروزرسانی تغییرات قابل توجهی در این عنوان اکشن-ماجراجویی جهان باز ایجاد می‌کند مانند حذف پرداخت‌های درون برنامه‌ای و فروشگاه داخل بازی.

علاوه بر حذف پرداخت‌های درون برنامه‌ای از بازی Middle Earth: Shadow of War، این بروزرسانی تغییرات بخصوصی در پایان بازی Middle Earth: Shadow of War نیز ایجاد می‌کند از جمله کاهش تعداد ماموریت‌های مورد نیاز برای ۱۰۰٪ کردن این عنوان، گفت و گوهای جدید، و بهبود و پاکسازی سیستم پیشرفت بازی. همچنین تغییرات جدیدی در قابلیت Photo Mode این عنوان ایجاد شده که مشکل متوقت نشدن انیمیشن‌های بازی هنگامم قطع کردن سر یک Drake و مسئل تغییر رنگ خون ارک‌ها زمانی که رنگ ‌پس‌زمینه را تغییر می‌دهید، برطرف شده‌اند.

عنوان Middle Earth: Shadow of War هم اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است و می‌توانید هم‌اکنون به تجربه این عنوان بپردازید.

منبع متن: gamefa