هر ماه، شرکت نینتندو از بازی‌بازان ژاپنی می‌خواهد تا در یک نظرسنجی شرکت کرده و عنوانی که آن‌ها به دیگر بازی‌بازان پیشنهاد می‌دهند را معرفی کنند. این روش سبب شده تا بازی‌های مستقل کوچکی که معمولاً زیاد دیده نمی‌شوند، مخاطبین جدیدی را پیدا کنند. حال به تازگی نتایج اطلاعات این ماه منتشر شده است. طبق […]

Hollow Knight، بهترین بازی دیجیتالی این ماه نینتندو سوییچ از نظر ژاپنی‌ها

هر ماه، شرکت نینتندو از بازی‌بازان ژاپنی می‌خواهد تا در یک نظرسنجی شرکت کرده و عنوانی که آن‌ها به دیگر بازی‌بازان پیشنهاد می‌دهند را معرفی کنند. این روش سبب شده تا بازی‌های مستقل کوچکی که معمولاً زیاد دیده نمی‌شوند، مخاطبین جدیدی را پیدا کنند. حال به تازگی نتایج اطلاعات این ماه منتشر شده است.

طبق اطلاعات بدست آمده، ساخته تحسین شده و جذاب تیم چری (Team Cherry) یعنی Hollow Knight، در صدر لیست نتایج قرار گرفته است؛ لازم به ذکر است که آرای ماه ژوئن نیز در نتایج لحاظ شده‌اند. همچنین باید اشاره کنیم که عناوین این لیست، الزاماً نباید در ماه جاری منتشر شده باشند؛ این لیست تنها محدود به بازی‌هایی است که فقط به صورت دیجیتالی در دسترس‌ هستند.

شما می‌توانید در ادامه ۱۰ عنوان برتر را مشاهده کنید.

۱) Hollow Knight (Team Cherry)
۲) Celeste (Matt Makes Games)
۳) Yooka-Laylee (Team17)
۴) Overcooked: Special Edition (Team17)
۵) Gorogoa (Annapurna Interactive)
۶) Bloodstained: Curse of the Moon (Inti Creates)
۷) Minecraft: Nintendo Switch Edition (Mojang)
۸) Stardew Valley (Chucklefish)
۹) Ikaruga (Nicalis)
۱۰) Mega Man Legacy Collection 2 (Capcom)

اگر از طرفداران سبک مترویدونیا هستید، Hollow Knight را به هیچ عنوان از دست ندهید. جهت آشنایی بیشتر با این بازی، ما نقد زیبای آقای حسین صدری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عنوان Hollow Knight، در حال حاضر برروی کنسول نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های مک، لینوکس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa