به تازگی در طی کنفرانس مالی شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، ایو گیلِموت (Yives Guillemot) مدیر اجرایی این شرکت به صحبت در مورد The Division 2 و نسخه‌ی بتای آن پرداخت. به گفته‌ی گیلِموت، عنوان The Division 2 موفق به شکستن رکورد سریعترین ثبت نام تاریخ یوبیسافت برای یک عنوان بتا شده است و توانسته چهار برابر بیشتر از […]

نسخه بتا The Division 2 رکورد بیشترین ثبت نام تاریخ شرکت یوبیسافت را به دست آورد

به تازگی در طی کنفرانس مالی شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، ایو گیلِموت (Yives Guillemot) مدیر اجرایی این شرکت به صحبت در مورد The Division 2 و نسخه‌ی بتای آن پرداخت.

به گفته‌ی گیلِموت، عنوان The Division 2 موفق به شکستن رکورد سریعترین ثبت نام تاریخ یوبیسافت برای یک عنوان بتا شده است و توانسته چهار برابر بیشتر از نسخه‌ی اول ثبت نام داشته باشد. این رکورد پیشتر در اختیار نسخه‌ی بتای The Division 1 بود.

همچنین دریافتیم که تعداد بازیکنان For Honor از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده و این عنوان به بالاترین سطح جامعه بازیبازان خود دست یافته است. ایو گیلِموت در ادامه‌ی صحبت‌های خود به Skull and Bones اشاره کرد و بنابر گفته‌های او، پس از نمایش بازی در E3 2018 تعداد ثبت نام‌های نسخه‌ی بتا نزدیک به ۴۰ درصد افزایش داشته است.

عنوان The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین Skull & Bones در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa