God of War یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر است که در اوایل سال جاری عرضه شد و توانست مورد استقبال و تمجید منتقدان و جامعه‌ی باز‌ی‌بازان قرار گیرد و به فروش بسیار خوبی دست یابد؛ طوری که در سه روز اول عرضه ۳ میلیون نسخه فروخت. حال سازندگان در پی ساخت دنباله‌ی این […]

سانتا مونیکا درحال استخدام طراح مفهومی برای طراحی خدایان جدید در God of War است

God of War یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر است که در اوایل سال جاری عرضه شد و توانست مورد استقبال و تمجید منتقدان و جامعه‌ی باز‌ی‌بازان قرار گیرد و به فروش بسیار خوبی دست یابد؛ طوری که در سه روز اول عرضه ۳ میلیون نسخه فروخت. حال سازندگان در پی ساخت دنباله‌ی این عنوان هستند و در این راه به افراد جدیدی نیاز دارند.

به‌تازگی در وب‌سایت رسمی استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) آگهی استخدامی برای هنرمند و طراح مفهومی (Concept Artist) برای کشیدن و طراحی خدایان جدید ثبت شده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا این افراد برای ساخت دنباله‌ی God of War استخدام می‌شوند یا قرار است برای توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید به کار گرفته شوند اما بین گزینه‌های موجود، نسخه‌ی جدید محتمل‌تر است چراکه کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان این بازی پیش‌تر اعلام کرده بود که God of War هیچ‌گونه بسته‌ی الحاقی دریافت نخواهد کرد.

درضمن پایان بازی God of War به گونه‌ای بود که به چند سوال پاسخ داد ولی چندین سوال دیگر ایجاد کرد و هواداران مشتاقانه درحال موشکافی سنگ نبشته‌ها و کتیبه‌های بازی هستند تا نشانه‌هایی برای حل معمای داستانی آن به دست آورند.

بازی God of War هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در دسترس است و اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید می‌توانید نقد و برسی متنی و ویدئویی آن که توسط سعید آقابابایی تهیه شده است را مطالعه و مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa