For Honor را شاید بتوان یکی از موفقیت آمیزترین عناوین یوبی‌سافت دانست. این عنوان مبارزه‌ای جذاب اخیرا موفق به ثبت یک موفقیت بسیار خوب برای این شرکت شده است. عنوان مبارزه‌ای و تمام آنلاین For Honor را احتمالا می‌توان جزو برترین بازی‌های تمام آنلاین یوبی‌سافت تلقی کرد. عنوانی که با آزمایش و خطاهای بسیار از زمان […]

تعداد بازیکنان ثبت نامی For Honor از ۱۰ میلیون نفر گذشت

For Honor را شاید بتوان یکی از موفقیت آمیزترین عناوین یوبی‌سافت دانست. این عنوان مبارزه‌ای جذاب اخیرا موفق به ثبت یک موفقیت بسیار خوب برای این شرکت شده است.

عنوان مبارزه‌ای و تمام آنلاین For Honor را احتمالا می‌توان جزو برترین بازی‌های تمام آنلاین یوبی‌سافت تلقی کرد. عنوانی که با آزمایش و خطاهای بسیار از زمان عرضه خود تا امروز فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و حال موفق به ثبت یک رکورد خوب در زمینه خودش شده است. ماه فوریه گذشته بود که یوبی‌سافت اعلام کرد تعداد بازیکنان ثبت نام شده در For Honor به ۷.۵ میلیون نفر رسیده که ۱ میلیون نفر از این تعداد جزو بازیکنانی هستند که روزانه به انجام این بازی می‌پردازند و تعداد بسیار زیادی از این ۷.۵ میلیون نفر هم در این بازی حضور مستمر و همیشگی دارند.

حال طبق گزارش مالی اخیر این شرکت، اعداد و ارقامی که یوبی‌سافت در ماه فوریه اعلام کرده بود، بیشتر رشد کرده‌اند و بزرگ‌تر شده‌اند (این در حالی است که ما فقط درمورد یکی از این آمار اطلاعات جدید به دست آورده‌ایم و در حال حاضر از تعداد بازیکنان فعال روزانه در این بازی آماری منتشر نشده اما به محض این که جزئیات جدیدی از این بابت به دست آوردیم، حتما با شما به اشتراک خواهیم گذاشت).

یوبی‌سافت طی گزارش مالی اخیر خود که آمار و ارقام این شرکت در سه ماهه گذشته را نشان می‌دهد، اعلام کرد که این بازی در حال حاضر از مرز ۱۰ میلیون کاربر ثبت نام شده عبور کرده است که با هر مقیاسی که بسنجیم، واقعا رقم زیادی است. با این حال باید این را هم به ذهن خود بسپارید که این موضوع نشان از فروش ۱۰ میلیونی این بازی ندارد و حتی کاربرانی که در آخر هفته‌های رایگان این بازی در آن ثبت نام کرده‌اند نیز در این آمار محاسبه شده اند. اما با این حال هنوز هم این آمار خوبی برای این بازی است و نشان از موفقیت و محبوبیت آن در بین بازی‌بازان سراسر دنیا دارد.

در خصوص آینده این بازی هم باید منتظر باشیم و ببینیم یوبی‌سافت چه برنامه و طرحی برای این بازی دارد و چه تلاش‌هایی به کار می‌بندد تا این عده زیاد را همچنان با بازی درگیر نگه دارد. با نگاهی به پیشینه این شرکت متوجه می‌شویم که بر خلاف روال معمول، این شرکت به خوبی به خواسته‌ها و بازخوردهای بازی‌بازان واکنش نشان داده و در چند ماه گذشته به خوبی از آن‌ها حمایت کرده است. امیدواریم این روال همچنان ادامه پیدا کند و جامعه بازی‌بازان For Honor همچنان به لذت بردن از این عنوان ادامه دهند. در حال حاضر For Honor برای هر سه پلتفرم اصلی بازار یعنی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همینطور رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa