استودیوی Kadokawa Games با انتشار دو تصویر، از نسخه‌ی جدید سری God Wars رونمایی کرد. این بازی که در سبک استراتژی و نقش‌آفرینی می‌باشد با نام God Wars 2 شناخته خواهد شد. نسخه‌ی اول این بازی بیشتر برروی افسانه‌ها و داستان‌های محلی ژاپنی تمرکز داشت. این در حالی است که نسخه‌ی دوم، روایتگر داستان بازسازی […]

عنوان God Wars 2 معرفی شد

استودیوی Kadokawa Games با انتشار دو تصویر، از نسخه‌ی جدید سری God Wars رونمایی کرد. این بازی که در سبک استراتژی و نقش‌آفرینی می‌باشد با نام God Wars 2 شناخته خواهد شد.

نسخه‌ی اول این بازی بیشتر برروی افسانه‌ها و داستان‌های محلی ژاپنی تمرکز داشت. این در حالی است که نسخه‌ی دوم، روایتگر داستان بازسازی کشور ژاپن پس از آنکه انسان‌ها سرزمین خدایان را تسخیر کرده‌اند، می‌باشد.

تصاویر منتشر شده از این عنوان، دو شخصیت جدید بازی را معرفی می‌کنند. شخصیت اول پسر Okininushi می‌‎باشد. نام این شخصیت Takeminakata بوده و صداگذاری آن را Sho Karino به عهده گرفته است. دومین شخصیت Orochi نام دارد که روح Yamata no Orochi را به ارث برده است. صداگذار این شخصیت Mao Tsukino خواهد بود.

در حال حاضر هیچ بازه‌ی زمانی مشخصی برای انتشار این عنوان اعلام نشده است. همچنین پلتفرم‌های مقصد این بازی نیز مشخص نشده‌اند.

اگر با این سری آشنا نیستید، بد نیست بدانید که بازی God Ward: Future Past یک بازی نقش‌آفرینی با تمرکز بر سبک استراتژی نوبتی بود که داستان افسانه‌های محلی ژاپنی را روایت می‌کرد. این عنوان در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا عرضه شد. اخیرا استودیوی سازنده، انتشار نسخه‌ی Complete Edition بازی را برروی کنسول نینتندو سوییچ تایید کرده است.

تصاویر منتشر شده از دو شخصیت اصلی بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa