شرکت بیلیزارد نحوه‌ی خرید و دسترسی به سری محبوب World of Warcraft را به طور کامل تغییر داده است. در سیستم جدید، شما برای تجربه‌ی این شاهکار سبک نقش‌آفرینی جهان‌باز، نیازی به پرداخت هزینه‌ی اولیه ندارید و محتوای بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در گذشته علاقه‌مندان به این سری، باید […]

برای تجربه‌ی World of Warcraft دیگر نیازی به خرید آن ندارید

شرکت بیلیزارد نحوه‌ی خرید و دسترسی به سری محبوب World of Warcraft را به طور کامل تغییر داده است. در سیستم جدید، شما برای تجربه‌ی این شاهکار سبک نقش‌آفرینی جهان‌باز، نیازی به پرداخت هزینه‌ی اولیه ندارید و محتوای بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در گذشته علاقه‌مندان به این سری، باید یک هزینه‌ی اولیه برای خرید این عنوان و اضافه کردن آن به حساب کاربریشان پرداخت می‌کردند. حال با تغییرات انجام شده، شما دیگر نیازی به پرداخت بهای بازی نداشته و تنها با پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی بازی، می‌توانید از تجربه‌ی این عنوان لذت ببرید. همچنین توجه داشته باشید که Battle Chestها به طور کامل از فروشگاه آنلاین Battl.net حذف شده‌اند و شما دیگر قادر به خرید آن‌ها نیستید.

تنها با اشتراک ماهانه‌ی خود به World of Warcraft و تمامی بسته‌های الحاقی آن تا بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Legion دسترسی خواهید داشت. هیچ خرید اضافی دیگری نیاز نیست. سفر خود را در این سرزمین آغاز کنید و شخصیت خود را تا سطح ۱۱۰ ارتقا دهید و از  تجربه‌ی ۶ بسته‎ی گسترش دهنده‌ی بازی لذت ببرید.

به عبارتی، اگر شما به دنبال تجربه‌ی اخرین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی یعنی Battle of Azeroth هستید، همانند قبل باید هزینه‌ای اضافی برای خرید آن پرداخت کنید. ولی اگر علاقه‌ای به تجربه‌ی این بخش ندارید، تنها با پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهانه به تمامی بخش‌های بازی دسترسی خواهید داشت.

در گذشته، شرکت بیلیزارد با عرضه‌ی هر بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی جدید، بسته‌های پیشین را به رایگان در اختیار خریداران جدید قرار داده است. پس اگر برای تجربه‌ی بخش‌های جدید بازی عجله‌ای ندارید، این فرصت بسیاری خوبی برای پا گذاشتن به دنیای این بازی می‌باشد.

اگر از طرفداران این سری هستید و بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Battle of  Azeroth، بد نیست بدانید که این بسته‌ی گسترش‌دهنده در تاریخ ۱۴ اوت در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa