به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VideoGamer، استودیو Santa Monica، استودیو سازنده God of War، اخیرا در وبسایت رسمی خود یک آگهی شغلی مبنی بر نیاز به یک طراح مفهومی منتشر کرده است. طبق توضیحات این آگهی، طراح مذکور باید برای پروژه رونمایی نشده خدایان و هیولاهای مختلف و متنوعی طراحی کند.

این آگهی استخدام تایید می‌کند فردی که مصاحبه را قبول شود، باید در طراحی موجودات، شخصیت‌ها و خدایان با کیفیت کمک کند و متعهد به تیم باشد. با توجه به توضیحات، اولین عنوانی که به ذهن می‌رسد God of War است. گرچه قبلا آقای بارلاگ اعلام کرده بود برنامه‌ای برای محتوای‌اضافه ندارد اما کسی چه می‌داند، شاید نظر او عوض شده است.

قبل از بازی جدید God of War، استودیو Santa Monica مراحل سخت و طاقت فرسایی را طی کرد تا چراغ سبز سونی را برای پروژه جدید بگیرد اما با موفقیتی که بازی جدید کسب کرد بعید است دیگر شاهد سختگیری آنچنانی از سوی سونی باشیم و به طور حتم در آینده شاهد ادامه این سری خواهیم بود.

God of War از زمان عرضه تا به امروز بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است و برای چند هفته متوالی در لیست پر فروش‌ترین بازی‌های مناطق مختلف دیده می‌شد. شما  در حال حاضر می‌توانید بازی را برای PS4 تهیه کنید.

منبع متن: pardisgame