به تازگی جدیدترین به‌روزرسانی بازی City Of Brass منتشر شده است که شخصیت‌ها و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. بازی City Of Brass، تا قبل از اردیبهشت سال جاری، در قالب دسترسی زودهنگام برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بود تا بازیکنان بتوانند به […]

جدیدترین به‌روزرسانی بازی City Of Brass منتشر شد

به تازگی جدیدترین به‌روزرسانی بازی City Of Brass منتشر شده است که شخصیت‌ها و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

بازی City Of Brass، تا قبل از اردیبهشت سال جاری، در قالب دسترسی زودهنگام برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بود تا بازیکنان بتوانند به طور آزمایشی، به تجربه این بازی بپردازند. اما در تاریخ ۴ می مصادف با ۱۵ اردیبهشت ماه، بازی City Of Brass به صورت رسمی توسط استودیو بازی‌سازی آپرکات گیمز (Uppercut Games) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد و توانست نظر کاربران را به سوی خود جذب کند.

کاربران در بازی City Of Brass، به شهر مرموز براس سفر خواهند کرد و باید ماجراجویی جدید خود را در محیط وسیع این شهر، شروع کنند. در طول داستان بازی شما می‌توانید در دستان خود یک شلاق ویژه و یک شمشیر را کنترل کنید و از آن‌ها برای انجام برخی کارها استفاده کنید. با استفاده از شلاق مذکور، قادر خواهید بود تا به دشمنان ضربه زده و یا آن‌ها را برای مدتی گیچ کنید. همچنین می‌توانید از بلندی‌ها بالا بروید و یا از دور، منابع مختلف را مثل سکه‌ها را به دست آورید و یا بشکه‌ها را منفجر کنید. بازی از لحاظ جلوه‌های بصری و گرافیک هنری بسیار خوب پیاده‌سازی شده و می‌تواند برخی از محیط‌های آن شما را شگفت زده کند. همچنین نقشه‌های بازی، طوری طراحی شده است تا حس تکراری شدن گیم پلی بازی تا حد زیادی کاهش یابد. برای مثال هر بار که وارد بازی می‌شود، نوع چیدمان دشمنان در محیط‌ها، درب‌های ساختمان‌ها که هر یک به یک نقطه دیگر متصل هستند و یا برخی از اشیاء یا آیتم‌ها تغییر خواهد کرد و می‌تواند هر بار برای شما جدید باشد.

حال به تازگی استودیو سازنده بازی یعنی Uppercut Games، به‌روزرسانی جدیدی برای City Of Brass منتشر کرده است. بعد از عرضه این عنوان، خیلی‌ها متعقد بودند که احتمالا تیم سازنده بازی، به ندرت برای آن به‌روزرسانی یا محتویات مختلف را عرضه خواهد کرد و یا پشتیبانی از آن ضعیف خواهد بود. اما حال به نظر می‌رسد که پس از مدتی، سازندگان قصد دارند تا محتویات جدید را هرچه زود تر برای این بازی منتشر کنند. در به‌روزرسانی جدید که Fortune’s Rivals نام دارد، ما شاهد اضافه شدن چند شخصیت و چند سلاح جدید هستیم که در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین از این به بعد قادر هستید تا جنسیت شخصیت اصلی را تغییر دهید و یا در قسمت زبان‌های رسمی بازی، شاهد اضافه شدن زبان ژاپنی هم باشید.

به‌روزرسانی یاد شده، در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده و در روزهای آینده، برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد.

بازی City Of Brass هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

منبع متن: gamefa