بزرگ‌ترین ویژگی "ماساهیرو ساکورای"، خالق و کارگردان سری Super Smash Bros این است که همیشه پروژه‌هایش را در سکوت خبری و پشت درب‌های بسته توسعه می‌دهد و به نظر می‌رسد این بار هم برای پروژه Super Smash Bros Ultimate چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است. بازی نه تنها برای مدت‌ها در دست ساخت قرار داشت بلکه  وسیع‌تر و پرمحتواتر از همیشه ظاهر شده است و تمامی شخصیت‌های قدیمی (به غیر از لویجی) در بازی حضور خواهند داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، آقای "ساکورای" در مصاحبه‌ای با Famitsu اعلام کرد، توسعه بازی کاملا محرمانه بود و این توسعه محرمانه در چنان سطحی قرار داشت که برخی از اعضای شرکت Nintendo از ساخت بازی مطلع نبودند، البته طبق گفته‌های او چنین مخفی‌کاری باعث شد در حال حاضر یک بازی وسیع و محبوب را ببینیم.

او همچنین اعلام کرد، اگر اطلاعات بازی زودتر از موعد لو می‌رفت شاهد چنین استقبال و شوری از سوی طرفداران نبودیم و المان سوپرایز به کلی از بین می‌رفت. آقای "ساکورای" در ادامه توضیح داد، دلیل دیگر مخفی‌کاری‌ها این بود که او تحمل این را نداشت حاصل سال‌ها کار و سخت‌ کوشی توسط شخصی که برای مشهور شدن در اینترنت اطلاعات را لو می‌دهد از بین برود. پس افرادی که رابطه نزدیکی با سازندگان دارند کمی جوانمردی به خرج بدهند و حاصل سال‌ها کار سازنده را با یک لیک نابود نکنند!

Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ 7 دسامبر(16 آذر) به صورت انحصاری برای Nintendo Switch در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: pardisgame