در اواخر سال جاری میلادی Darksiders 3 منتشر خواهد شد. بازی که در آن با در دست داشتن کنترل Fury به عنوان سومین سوار آخرالزمان شاهد روایت ادامه‌ داستان حماسی این سری خواهیم بود. این عنوان ضمن بهبود تمام ویژگی‌های دو نسخه اول، با بهره‌مندی از پایان‌های متعدد انتخاب‌های بیشتری در اختیار بازیکنان قرار خواهد […]

Darksiders 3 شامل پایان‌های مختلفی خواهد بود

در اواخر سال جاری میلادی Darksiders 3 منتشر خواهد شد. بازی که در آن با در دست داشتن کنترل Fury به عنوان سومین سوار آخرالزمان شاهد روایت ادامه‌ داستان حماسی این سری خواهیم بود. این عنوان ضمن بهبود تمام ویژگی‌های دو نسخه اول، با بهره‌مندی از پایان‌های متعدد انتخاب‌های بیشتری در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

به تازگی توسعه‌دهندگان Darksiders 3 در مصاحبه‌ای با Hobbyconsolas اعلام کردند که بازی شامل پایان‌های مختلفی خواهد بود و زمان‌های وجود دارد که Fury مجبور به تصمیم‌گیری است. تصمیم‌های که برروی پایان بازی تاثیر‌گذار خواهند بود.

یکی از ویژگی‌های جدید این نسخه این است که در برخی موارد Fury باید تصمیماتی بگیرد. تصمیم‌گیری که گیم‌پلی بازی را تغییر می‌دهد و پایان‌های مختلفی برای ماجراجویی ارائه خواهد داد.

از آنجایی که داستان دو نسخه‌ی قبلی به صورت خطی روایت می‌شد، این ویژگی برای طرفداران قدیمی این سری تازگی خواهد داشت. به هر حال این تغییر جالب به نظر می‌رسد و به نوعی باعث ایجاد انگیزه برای تکرار بازی خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که این پایان‌های مختلف برروی داستان کلی Darksiders تاثیر‌گذار خواهد بود یا خیر. اما با توجه به اینکه سازندگان بیش از ۱۰ سال است که در حال توسعه داستان بازی هستند، این احتمال بعید به نظر می‌رسد.

از جدیدترین خبر‌های این عنوان می‌توان به مشخص شدن صدا پیشه Fury و انتشار گیم‌پلی ۱۱ دقیقه‌ای اشاره کرد.

بازی Darksiders 3 در تاریخ سه شنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa