Call of Cthulhu

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gematsu، عنوان Call of Cthulhu، بازی استودیوی Cyanide در 30 اکتبر (8 آبان) و در شب هالووین برای PS4، Xbox One و PC توسط Focus Home Interactive منتشر خواهد شد.

نمای کلی این بازی توسط شرکت ناشر به شرح زیر آمده است:

"Call of Cthulhu، در تاریخ 30 اکتبر امسال، دقیقا در شب هالووین جنون را گسترش خواهد داد. درها را قفل، چراغ‌ها را خاموش و رازهای سرد این بازی نقش‌آفرینی روایت‌گرایانه را کشف کنید؛ بازی‌ای که در ژرفای دنیایی لاوکرفتی و مملوء از جنون ناگزیر و خدایان قدیمی مخفی روایت می‌شود.

4 عکس تازه منتشر شده ذره‌ای از آنچه در داستان عمیق تک‌نفره این بازی درباره کارآگاه خصوصی، "ادوارد پیرس" رخ می‌دهد را نشان می‌دهد؛ او جزیره Darkwater را برای پاسخ‌هایی در مورد مرگ‌های مرموز خانواده "هاوکینز" جستجو می‌کند. در حالی که ادوارد با مجموعه‌ای از توطئه‌ها، فرقه‌ها و وحشت‌های کیهانی رو به رو می‌شود، لبه برنده جنون او را تعقیب می‌کند.

هیچ چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست. عقلانیت یک همراه غیر عادی است، که اغلب با زمزمه‌هایی در تاریکی جایگزین می‌شود. موجودات عجیب، دانش عجیب و غریب و فرقه‌های تاریک، "مایتوس" (Mythos) را به منظور تحقق نقشه‌های دیوانه‌وار خود برای نابودی همه چیز تسخیر کرده‌اند. ذهن شما در ایجاد تعادلی بین عقل و جنون شکنجه می‌شود. حواس شما تا زمانی که در مورد واقعیت همه چیز اطرافتان را جستجو کنید مختل است. به هیچ کس اعتماد نکنید. سایه‌های خزنده در کمین شما هستند، و در پسِ همه این‌ها، Great Dreamer آماده بیدار شدن است."

در پایان نیز تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده نمایید:

Call of Cthulhu

Call of Cthulhu

Call of Cthulhu

Call of Cthulhu

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا با این دسته از عناوین ارتباط برقرار می‌کنید؟

منبع متن: pardisgame