بدون شک موفقیت Horizon Zero Dawn تاثیر بسیاری در آینده‌ی استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) داشته است؛ به طوری که به تازگی این استودیو در خبری از نقل مکان به ساختمانی جدید خبر داد. با این جا به جایی تعداد کارکنان گوریلا گیمز از ۲۵۰ نفر به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد. گوریلا گیمز علاوه بر […]

تعداد کارکنان گوریلا گیمز به ۴۰۰ نفر رسید

بدون شک موفقیت Horizon Zero Dawn تاثیر بسیاری در آینده‌ی استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) داشته است؛ به طوری که به تازگی این استودیو در خبری از نقل مکان به ساختمانی جدید خبر داد. با این جا به جایی تعداد کارکنان گوریلا گیمز از ۲۵۰ نفر به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

گوریلا گیمز علاوه بر توسعه‌ی Horizon Zero Dawn، وظیفه‌ی ساخت سری Killzone را بر عهده داشته است. آخرین بازی عرضه شده از این سری Killzone: Shadow Fall بود که در سال ۲۰۱۳ در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار گرفت. حال با توجه به اینکه قرار است شاهد عرضه‌ی نسخه‌های بیشتری از Horizon Zero Dawn باشیم، به نظر می‌رسد که نسخه‌ جدیدی از Killzone منتشر نخواهد شد و به عبارتی می‌توان گفت که این سری به پایان رسیده است.

هنوز هیچ سرنخی از پروژه‌ی جدید گوریلا گیمز در دسترس نیست؛ اما امیدواریم که این افزایش کارکنان امکانات لازم برای ساخت عنوان جاه‌طلبانه‌ای دیگر را در اختیار استودیو قرار دهد. گوریلا گیمز با ساخت Horizon Zero Dawn، قدم رو به جلویی نسبت به Killzone برداشت. آن‌‌ها توانستند با ۲۵۰ نفر این کار را انجام دهند، حال تصور کنید با ۴۰۰ نفر قادر به انجام چه پروژه‌ی عظیمی خواهند بود.

هر دو عنوان Killzone Shadow Fall و Horizon Zero Dawn توانستند تعریف جدیدی از جلوه‌های بصری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ ارائه دهند. مطمئنا گوریلا گیمز بار دیگر در نسل بعدی کنسول‌ها استاندارد‌های جدیدی برای پلی‌استیشن ۵ تعریف خواهد کرد.

احتمالا چندین سال تا عرضه‌ی پروژه‌ بعدی گوریلا گیمز زمان باقی مانده، پس تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که صبر کنیم و امیدوار باشیم که این پروژه به مانند عناوین قبلی آن‌ها متفاوت و زیبا باشد.

منبع متن: gamefa