ماه اکتبر زمان در دست گرفتن فرمان خودرو و رانندگی در جاده‌های بی مرز و عظیم Forza Horizon 4 است. جاده‌هایی به طول چندین و چند مایل که در این بازی در مقابل شما قرار گرفته‌اند. حال طرفداران سرسخت این بازی با کنار هم گذاشتن اطلاعاتی که کم کم از این بازی و نقشه آن به […]

تقشه احتمالی Forza Horizon 4 توسط کاربران به وجود آمد

ماه اکتبر زمان در دست گرفتن فرمان خودرو و رانندگی در جاده‌های بی مرز و عظیم Forza Horizon 4 است. جاده‌هایی به طول چندین و چند مایل که در این بازی در مقابل شما قرار گرفته‌اند. حال طرفداران سرسخت این بازی با کنار هم گذاشتن اطلاعاتی که کم کم از این بازی و نقشه آن به دست آورده‌اند، نقشه احتمالی این بازی را طراحی کرده‌اند که در ادامه با هم نگاهی به این طرح‌ها خواهیم انداخت.

بازی‌های جهان آزادی نظیر یکی از بهترین ساخته‌های Playground یعنی Forza Horizon می‌خواهند مناطق وسیعی در اختیار داشته باشند تا بازی‌بازان بتوانند کارهای مختلفی در آن‌ها انجام دهند. تجربه ما از انجام سه نسخه اولیه این سری هیچگاه ما را ناامید نکرد و این سری همیشه یکی از بهترین پیشگامان در سبک خودش به حساب آمده است. سه نسخه قبلی این عنوان همیشه نقشه‌ای بزرگ و عظیم در اختیار بازی‌بازان قرار داده که این بار هم به نظر می‌رسد سفر ما به جاده‌های بریتانیا در Forza Horizon 4 نیز بزرگ‌ترین نقشه‌ای که تا به حال در این سری به کار رفته را در اختیار ما قرار خواهد داد. اما ما هنوز تصویری رسمی از نقشه این عنوان به دست نیاورده‌ایم تا ببینیم عظمت و بزرگی آن دقیقا چقدر است و شامل چه چیزهایی است. تا به حال فقط قطعه‌هایی از این نقشه در نمایش‌ها و صحبت‌هایی که از این عنوان مطرح شده، به نمایش در آمده و جزئیاتی از آن اعلام شده است اما کاربران این سری خودشان این قطعه‌ها را کنار هم قرار داده‌اند تا به یک تصویر احتمالی از نقشه این بازی دست پیدا کنند و ما با اندازه آن کمی بیشتر آشنا شویم.

در این رابطه، آخرین لایواستریم مایکروسافت توانست قطعات زیادی از این پازل را در اختیار کاربران قرار دهد. شما در پایان این متن می‌توانید تصویر ساخته شده از نقشه این بازی که توسط کاربران و طرفداران سر سخت این سری تهیه شده را مشاهده کنید و سریع‌ترین مسیر برای رسیدن به هدفتان را از همین الان انتخاب کنید. برخلاف سایر بازی‌ها، به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهنده Forza Horizon 4 کیفیت را فدای کمیت نکرده و با وجود بزرگ و عظیم بودن نقشه این بازی کارهای زیادی برای انجام دادن در این بازی وجود دارد.

در مقایسه با استرالیا، فرانسه و نسخه اول که در زیر نیز مقایسه شده‌اند، نقشه Forza Horizon 4 تقریبا دو برابر نسخه‌های قبل خواهد بود که اگر بیشتر از این مقدار نباشد، کم‌تر از آن هم نیست. با در نظر گرفتن تغییر فصل‌ها به صورت پویا و تمام آنلاین در این بازی، این جاده‌های دراز و طولانی بسیار چالش برانگیز به نظر می‌رسند و بازی‌بازان را مجبور می‌کنند که با آن‌ها خو بگیرند و شرایط پشت سر گذاشتن آن‌ها در شرایط مختلف آب و هوایی را بیاموزند.

Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهر سال جاری (دوم اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد که توسط یکی از مورد احترام‌ترین استودیوی‌های مایکروسافت یعنی Playground Games ساخته خواهد شد. در ادامه از شما دعوت می‌کنم نقشه احتمالی این بازی که توسط کاربران این بازی کنار هم قرار گرفته شده را مشاهد کنید و آن را با نقشه‌ نسخه‌های قبلی این سری مقایسه کنید.

 

منبع متن: gamefa