این عنوان مدیریت پارک دایناسورها که توسط Frontier توسعه پیدا کرده، در عرض ۵ هفته به این مهم دست پیدا کرده و توانسته ۱ میلیون نسخه به فروش برساند. عنوان Jurassic World Evolution از ساخته‌های Frontier به دلیل رسیدن به دستاورد بزرگ پرفروش‌ترین بازی شبکه استیم در سال ۲۰۱۸ و قرار گرفتن در کنار بازی‌های بزرگی نظیر Warframe, […]

Jurassic World Evolution موفق به فروش ۱ میلیون نسخه شده است

این عنوان مدیریت پارک دایناسورها که توسط Frontier توسعه پیدا کرده، در عرض ۵ هفته به این مهم دست پیدا کرده و توانسته ۱ میلیون نسخه به فروش برساند.

عنوان Jurassic World Evolution از ساخته‌های Frontier به دلیل رسیدن به دستاورد بزرگ پرفروش‌ترین بازی شبکه استیم در سال ۲۰۱۸ و قرار گرفتن در کنار بازی‌های بزرگی نظیر Warframe, Warhammer: Vermintide 2 و همینطور Far Cry 5 در سرخط خبرها قرار گرفته و یکی از مورد بحث‌ترین عناوین بازار بازی‌های ویدئویی در روزهای اخیر شده است. این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که در آن لحظه کم‌تر از یک ماه از عرضه این بازی گذشته بود که واقعا کار بزرگی به برای این بازی به حساب می‌آید. به هر حال توسعه دهنده این عنوان یعنی Frontier Developments امروز تایید کرد که از زمان عرضه این بازی تا به حال، ۱ میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده است.

این ۱ میلیون نسخه هم شامل نسخه‌های فیزیکی و هم نسخه‌های دیجیتالی این عنوان روی پلتفرم‌های مختلف می‌شود. مدیر عامل Frontier یعنی دیوید برابن (David Braben) در این رابطه نظر خود را اعلام کرده است. وی گفته است که:

ما از عرضه Jurassic World Evolution بسیار خوشحال هستیم و از این که در این مدت زمان کم به فروش ۱ میلیون نسخه‌ای رسیده‌ایم، بسیار راضی هستیم.

برابن در ادامه صحبت‌هایش گفت:

هیچ شکی نیست که فروش اولیه این بازی به دلیل آگاهی مردم از سری فیلم‌های این عنوان در سراسر دنیا و رضایت آن‌ها شکل گرفته است اما این کیفیت بازی است که اهمیت دارد و من باور دارم که تیم ما کار بسیار بزرگی انجام داده که توانسته عنوانی به این عظمت بسازد که همه مردم در سراسر دنیا آن را انجام دهند و از آن لذت ببرند.

نسخه دیجیتالی این عنوان در تاریخ ۲۱ تیر (دوازدهم جولای ۲۰۱۸ میلادی) عرضه شد در حالی که نسخه فیزیکی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز در تاریخ ۱۲ تیر (سوم جولای ۲۰۱۸ میلادی) عرضه شدند و این بازی در عرضه ۵ هفته به میزان فروش ۱ میلیون نسخه‌ای رسید. البته ممکن است که برای برخی این دستاورد بزرگی به حساب نیاید به خصوص با وجود عناوین بزرگی که این روزها وجود دارد و به راحتی از مرز ۱ میلیون نسخه عبور می‌کنند اما نباید فراموش کرد که این بازی بعد از عناوین Elite: Dangerous و Planet Coaster سومین بازی Frontier است. پس با این حساب این بازی توانسته کار بزرگی انجام دهد و ما هم اکنون به ارزش این رکورد پی می‌بریم. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را هم که توسط همکارانم تهیه شده است از این آدرس مشاهده کنید. همچنین در تازه‌ترین شماره از آیتم ویدئویی هایلایت به بررسی نکاتی که باید پیش از خرید این بازی بدانید پرداخته‌ایم که می‌توانید از این آدرس اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

منبع متن: gamefa