Guerrilla Games با هدف عرضه هر چه سریع‌تر بازی‌ها اعضای خود را به 400 نفر افزایش خواهد داد

Sony Interactive Entertainment گسترش استودیو آمستردامی خود یعنی Guerrilla Games را در دستور کار قرار داده است. خالق عنوان موفق Horizon: Zero Dawn اکنون 250 کارمند دائمی در اختیار دارد و این تعداد قرار است تا حدود 400 نفر افزایش پیدا کند. هدف از این افزایش نیرو به گفته رئیس Guerrilla Games آقای هرمن هولست عرضه بسیار سریع‌تر بازی‌ها طی بازه‌های زمانی دو تا سه ساله است.


به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، برای مطابقت با این تغییر به مکان بزرگ‌تری هم نیاز است و برای همین منظور Guerrilla Games از آغاز سال جدید میلادی به یک دفتر جدید شامل 5 طبقه در متراژ 7300 متر مربع منتقل خواهد شد. این دفتر پیش از این در اختیار روزنامه Telegraaf بوده است.

هولست در ارتباط با این تغییر به مجله هلندی Parool گفت: "بعد از Horizon Zero Dawn، ما در حال افزایش نیرو و گسترش استودیو هستیم، بهترین استعدادها به ما روی می‌آورند و در ماه گذشته نُه نیروی جدید را به خدمت گرفته‌ایم اما همچنین برای بخش‌های ضبط صدا و تصویر به فضای بیشتری نیاز داشتیم."

"قرار است به یک ساختمان بزرگ منتقل شویم، و فضای عمومی ما در این ساختمان در بالاترین طبقه واقع است و زیباترین چشم‌انداز را هم دارد."

"ما برای 6.5 سال بر روی Horizon کار کردیم که غیر عادی است: می‌خواهیم بازی های‌مان را طی بازه‌های زمانی کوتاه‌تر 2 یا 3 ساله عرضه کنیم، هم عناوین کاملا جدید را هم نسخه‌های جدید عناوین شناخته شده‌مان."

با رکورد شکنی‌های Horizon: Zero Dawn در زمینه فروش و کسب بازخوردهای بسیار مثبت از سوی بازیکنان و منتقدها، استودیو Guerrilla احتمالا کار سختی برای متقاعد کردن Sony Interactive Entertainment برای افزایش نیرو نداشته است. احتمال می‌رود که عنوان بعدی این استودیو دنباله مستقیم Horizon باشد هر چند که ممکن است عرضه آن به نسل آینده کنسول PlayStation موکول شود.

منبع متن: pardisgame