تا به امروز اطلاعات متفاوتی از بازی Ace Combat 7 منتشر شده است و اطلاعاتی تکمیلی شامل زمان دقیق عرضه، در مراسم Gamescom منتشر خواهد شد. اما این همه‌ی ماجرا نیست. شرکت باندای نامکو امروز یک وبسایت جدید برای این بازی راه‌اندازی کرده است که اطلاعات متفاوتی از این سری محبوب را در اختیار هواداران […]

اطلاعات جدید از عنوان Ace Combat 7 در وبسایت این بازی منتشر شد

تا به امروز اطلاعات متفاوتی از بازی Ace Combat 7 منتشر شده است و اطلاعاتی تکمیلی شامل زمان دقیق عرضه، در مراسم Gamescom منتشر خواهد شد. اما این همه‌ی ماجرا نیست. شرکت باندای نامکو امروز یک وبسایت جدید برای این بازی راه‌اندازی کرده است که اطلاعات متفاوتی از این سری محبوب را در اختیار هواداران گذاشته است.

سری Ace Combat از زمان عرضه تا به امروز موفق به فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ای شده است و جدیدترین نسخه‌ی بازی با نام Ace Combat 7: Skies Unknown به زودی عرضه خواهد شد. اگر با این سری آشنا نیستید، بد نیست بدانید که سری Ace Combat به شما اجازه می‌دهد به عنوان یک خلبان هواپیماهای جنگنده در آسمان به پرواز درآیید و به مبارزه با دیگر خلبانان بپردازید.

تیم Project Ace که توسعه‎ی عناوین پیشین این سری را به عهده داشته است، مجددا مسئول ساخت آخرین عنوان از این سری شده است. با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و استفاده از ایده‌های خلاقانه و متفاوت، این تیم وعده داده است که زیباترین عنوان سری در ۲۰ سال اخیر را خواهد ساخت.

به گفته‎ی آن‌ها در ” آسمان سه‌بعدی بازی ” با پرواز در میان ابرها و برخورد آن‌ها با هواپیما، شما لذت پرواز و سرعت را تجربه خواهید کرد. همچنین با بهره‌گیری از ابرهای معلق در آسمان، شما تاکتیک‌های جدیدی برای مبارزه در اختیار خواهید داشت.

وبسایت راه‌اندازی شده، اطلاعات جدیدی از جهان بازی، هواپیماها و بخش‌های مختلف بازی در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین تاریخچه‌ی سری و داستان بازی که در نسخه‌های پیشین روایت شده است، در اختیار هواداران قرار گرفته است.

در این وبسایت، تصویر روی جلد بازی نیز به اشتراک گذاشته شده است که سال ۲۰۱۹ به عنوان آغاز زمان کپی‌رایت برروی این تصویر مشخص شده است. با این وجود این به این معنی نیست که بازی تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است، چرا که در دیگر بخش‌های سایت سال ۲۰۱۸ به عنوان سال انتشار بازی مشخص شده است. به هر حال باید تا مراسم Gamescom و انتشار رسمی زمان عرضه‌ی بازی صبر کنیم. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد بازی و همچنین تصویری از خط زمانی داستان بازی در نسخه‌های پیشین را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa