برخی از استودیوهای جدید Microsoft برای کار برروی بازی‌های AA هستند 

Microsoft با اضافه کردن 5 استودیو جدید به استودیوهای خود همه را سورپرایز کرد. حال به گزارش پردیس‌‎گیم و به نقل از wccftech، آقای "متیو بوتی"، رییس Microsoft Game Studios اطلاعات جدیدی از این استودیوها به اشتراک گذاشت.

به نظر می‌آید هدف آن‌ها این بوده است که بازی‌های AA با تمرکز برروی داستان و شخصیت‌‎های مختلف ساخته شوند:

"در حالی که صنعت بازی‌های ویدیویی در حال رشد کردن است، به نظر می‌آید که تیم‌های کمتری مشغول کار برروی بازی‌های سطح متوسط هستند که بین عناوین AAA و عناوین مستقل کوچک قرار می‌گیرد. آن نوع از بازی‌ها هستند که علاقه داریم با همکاری استودیو‌هایمان بسازیم، استودیوهایی که می‌توانند بازی‌های با کیفیتی بسازند که دقیقا بین عناوین بزرگ AAA و عناوین سطح متوسط قرار می‌گیرند.

ما هیچوقت برروی اندازه استودیو یا تعداد آن‌ها تمرکز نکرده بودیم، با صرف‌نظر کردن از سایز، استودیوها فرهنگ‌‎های نوین و جدیدی را توسعه می‌دهند که خلاقیت‌شان را تقویت می‌کند. برای‌ ما هدف پیدا کردن تیم‌های درستی بود که نه نتها قادر به ساخت بازی‌های عالی هستند بلکه می‎توانند به‎‌خوبی در خانواده‌ی Microsoft Studios جای بگیرند. همچنین تنوع محتوا نیز برای‌ما اهمیت دارد. داشتن استودیو‌ها در نقاط مختلف جهان با دیدها و طرز تفکر متفاوت و نوین نیز بسیار ارزشمند است. ما خوش‌شانس هستیم که یک لاین‌آپ عالی از فرنچایزهای AAA مانند Halo، Gears of War، Minecraft، Forza، Age of Empires و دیگر عناوین، داریم. اضافه کردن تیم‌های کوچکتر برای تمرکز برروی شخصیت‌ها و داستان‌ها نیز برای‌مان می‌تواند سودمند باشد."

هنوز مدت زیادی تا عرضه‌ی عناوین جدید Microsoft باقی مانده است و باید صبر کرد تا دید که آیا ردموندی‌‌ها بالاخره خواهند توانست بحران انحصاری Xbox را حل کنند یا خیر.

منبع متن: pardisgame