دیگر زمان زیادی تا انتشار بازی ترسناک و نقش‌آفرینی Call Of Cthulhu باقی نمانده است. شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Cyanide Studios با انتشار یک بیانیه اعلام کرده‌اند که این بازی در روز هالویین مصادف با ۳۰ اکتبر (۸ آبان) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در […]

تاریخ انتشار بازی Call Of Cthulhu رسما اعلام شد

دیگر زمان زیادی تا انتشار بازی ترسناک و نقش‌آفرینی Call Of Cthulhu باقی نمانده است. شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Cyanide Studios با انتشار یک بیانیه اعلام کرده‌اند که این بازی در روز هالویین مصادف با ۳۰ اکتبر (۸ آبان) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. این بیانیه تنها یک روز پس از لو رفتن تاریخ انتشار بازی توسط صفحه‌ی بازی در استیم منتشر شده است.

به گفته‌ی تیم سازنده، این عنوان یک بازی نقش‌آفرینی داستان محور خواهد بود.

درهای خود را قفل کنید، چراغ‌ها را خاموش کنید و به کشف رازهای مخوف این بازی نقش‌آفرینی داستان محور، در حالی که به اعماق این جهان جنون‌آمیز و مملو از خدایان برگرفته از دنیای خاص Lovecraft سفر می‌کنید، بپردازید.

در این بازی، بازی‌بازان در نقش یک کاراگاه خصوصی به نام ادوارد پیرس (Edward Pierce) قرار خواهند گرفت که سعی دارد رموز یک فرقه‌ی مذهبی را کشف کرده و امید دارد در نهایت به Great Dreamer برسد.

در متن منتشر شده آمده است:

هیچ چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست. عقل سلیم یک همراه عجیب است که بیشتر اوقات جای خود را به جنون و زمزمه‌هایی ترسناک در اعماق تاریکی می‌دهد. موجودات عجیب و غریب، علوم غیر طبیعی و فرقه‌های مختلف افسانه‌ی Cthulhu را شکل می‌دهند و قصد دارند دنیا را به پایان خود برسانند. ذهن شما در حالی که سعی می‌کنید در مرز باریک بین هوشیاری و جنون حرکت کنید، بسیار شکنجه خواهد شد. احساسات شما و درکتان از محیط تا جایی آسیب خواهد دید که واقیت اطرافتان را زیر سوال خواهید برد. به هیچ کس و هیچ چیز اعتماد نکنید. موجودات خطرناکی در سایه‌ها مخفی شده‌اند و در همین حین، Great Dreamer در حال بیدار شدن است.

در مصاحبه‌ی آخری که با اعضای استودیوی Cyanide انجام شد، آن‌ها اعلام کرده بودند که برای به پایان رساندن بازی به ۱۵ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. با این وجود بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد بازی چندین مسیر مختلف را دنبال خواهد کرد که بازی‌باز اجازه خواهد داد این عنوان را بیش از یک بار تجربه کند.

در کنار بیانیه‌ی منتشر شده از سوی استودیوی سازنده، چندین تصویر جدید از بازی نیز منتشر شده است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa