مایکل پکتر

صحبت‌های پیرامون کنسول‌های نسل بعدی روز به روز در حال گسترش است و بدیهی است که کم‌ کم در حال نزدیک‌تر شدن به شروع نسل نهم هستیم. با معرفی بازی‌های همچون The Elder Scrolls 6 و Starfield در مراسم E3 که بازی‌های نسل نهمی محسوب می‌شوند، بحث‌های پیرامون این موضوع نیز داغ‌تر شده است. در حالی که ما منتظر اخبار رسمی در این مورد هستیم، اخیرا تحلیلگر مشهور صنعت گیم آقای "مایکل پکتر" (Michael Pachter) پیشبینی کرده است که مایکروسافت کنسول نسل نهمی خود را زودتر منتشر خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در حالی که رئیس بخش Xbox شرکت Microsoft یعنی "فیل اسپنسر" (Phil Spencer) اخیرا تایید کرده که Microsoft کار خود را بر روی توسعه کنسول نسل بعد آغاز کرده،

"مایکل پکتر" نیز طی مصاحبه‌ای اظهار کرده است:

"من مطمئن هستم که Microsoft کنسولش را زودتر لانچ خواهد کرد و قاطعانه می‌گویم که Xbox جدید قابلیت پشتیبانی از بازی‌های Xbox One X را خواهد داشت."

او اضافه کرد:

"من می‌دانم که این موضوع برای خریداران Xbox One X دشوار است، اما آن‌ها باید قبول کنند که پس از یک چرخه‌ی 4 ساله باید انتظار کنسول جدیدی را داشته باشند. حدس من این است که مایکروسافت برای عرضه‌ی کنسول خود در سال 2020 برنامه دارد، اما اگر آن‌ها بفهمند که در همان حوالی قرار است PS5 عرضه شود، کنسولشان را زودتر عرضه خواهند کرد."

پیشبینی شما در این باره چیست؟ آیا با آقای "پکتر" موافقید؟

منبع متن: pardisgame