به نظر می‌رسد بازسازی عنوان Morrowind دور از انتظار باشد. عده‌ی زیادی از طرفداران مجموعه‌ی Elder Scrolls در سال‌های اخیر خواستار بازسازی عنوان Morrowind بودند اما متأسفانه تاد هاوارد (Todd Howard) از استودیوی بتسدا (Bethesda) به این ایده علاقه‌ای ندارد. در مصاحبه‌ای با Guardian تاد هاوارد از این‌که The Elder Scrolls 3: Morrowind قابلیت اجرا […]

تاد هاوارد علاقه‌ای به بازسازی The Elder Scrolls 3: Morrowind ندارد

به نظر می‌رسد بازسازی عنوان Morrowind دور از انتظار باشد. عده‌ی زیادی از طرفداران مجموعه‌ی Elder Scrolls در سال‌های اخیر خواستار بازسازی عنوان Morrowind بودند اما متأسفانه تاد هاوارد (Todd Howard) از استودیوی بتسدا (Bethesda) به این ایده علاقه‌ای ندارد.

در مصاحبه‌ای با Guardian تاد هاوارد از این‌که The Elder Scrolls 3: Morrowind قابلیت اجرا شدن روی کنسول اکس باکس وان را دارد، ابراز خشنودی کرد و اعلام کرد که علاقه‌ای به بازسازی آن ندارد. او اعلام کرد:

من واقعاً خوشحالم که مایکروسافت، سونی و نینتندو بازی کردن بازی‌های قدیمی، به همان شکلی که بودند، را برای مردم ساده‌تر کرده‌اند. من به شخصه این را به بازسازی ترجیح می‌دهم. ترجیح می‌دهم Morrowind را به همان شکلی که بود بازی کنم. فکر می‌کنم این کهنگی بخشی از هویت آن است.

برای بازی‌ای مثل Morrowind ترجیح می‌دهم آن را بازسازی نکنم.

حرف‌های او تا حدی منطقی به نظر می‌رسد. امروزه اکثر بازی‌ها در حال بازسازی شدن هستند و به دور از اغراق تا کنون بسیاری عناوین بازسازی شده‌اند و بسیاری دیگر در راه‌اند.

اگرچه یک نسخه‌ی پیشرفته از Morrowind برای کنسول‌های نسل فعلی و رایانه‌های شخصی، با آغوش باز از طرف طرفداران پذیرفته خواهد شد.

هاوارد همچنین به نکته‌ی خوب دیگری اشاره می‌کند: کهنگی Morrowind بخشی از هویت آن است. بله قبول دارم که گرافیک این بازی تاریخ‌مصرف گذشته است اما گرافیک بسیاری از عناوین محبوب دیگر، که اکنون توسط بسیاری بازی می‌شوند نیز همین‌طور است. اگر به مدت ۳۰ دقیقه این بازی را بر روی رایانه‌ی شخصیتان بازی کنید به گرافیکش توجهی نخواهید کرد. به علاوه مادهایی برای این بازی وجود دارد که نه تنها گرافیک بازی را بهبود می‌بخشد بلکه محتواهای اضافی نیز به بازی می‌افزاید. آن را برروی رایانه‌ی شخصی تجربه کنید و خودتان متوجه می‌شوید.

اما عنوان Skyrim برای پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان بازسازی شد. طبق صحبت‌های تاد هاوارد این عنوان از لحاظ بصری به نسخه‌ی اصلی خود بسیار نزدیک بود. در مقایسه با بازسازی Morrowind، انتظار می‌رود که این پروژه بسیار عظیم‌تر باشد به علاوه بتسدا در حال حاضر مشغول کار برروی عناوین دیگری است. Fallout 76، The Elder Scrolls 5 و Starfield همگی در دست ساخت هستند.

منبع متن: gamefa