اخیراً شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) تصاویر جدیدی از بازی در دست ساخت Tokyo Ghoul:re CALL to EXIST منتشر کرده است. تصاویر جدید این بازی انیمه‌ای، برروی صحنه‌های مبارزه‌ای تمرکز دارد و نشان می‌دهد که پروتاگونیست اصلی این عنوان یعنی کانکی (Kaneki) چگونه می‌تواند دشمنانش را از پیش روی بردارد. علاوه بر کانکی، […]

تصاویر جدیدی از بازی Tokyo Ghoul:re CALL to EXIST منتشر شد

اخیراً شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) تصاویر جدیدی از بازی در دست ساخت Tokyo Ghoul:re CALL to EXIST منتشر کرده است.

تصاویر جدید این بازی انیمه‌ای، برروی صحنه‌های مبارزه‌ای تمرکز دارد و نشان می‌دهد که پروتاگونیست اصلی این عنوان یعنی کانکی (Kaneki) چگونه می‌تواند دشمنانش را از پیش روی بردارد.

علاوه بر کانکی، این بازی شامل شخصیت‌های متعددی از انیمه Tokyo Ghoul از جمله شخصیت‌های دو گروه √A و :re می‌شود. هر دو گروه توانایی‌ها و سلاح‌های مختص به خود را دارند هرچند که تاکنون تنها دو شخصیت کانکی و ساساکی (Sasaki) به تصویر کشیده شده‌اند.

از انتهای همین مطلب می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Tokyo Ghoul:re CALL to EXIST را مشاهده کنید. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شرکت باندای نامکو اینترتینمنت از نسخه غربی آن با انتشار یک تریلر رونمایی کرد که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این بازی در دو بازار آمریکای شمالی و اروپا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی (از طریق سرویس استیم) عرضه خواهد شد اما متاسفانه بازه زمانی انتشار آن مشخص نیست. باید دید که آیا عنوان Tokyo Ghoul:re CALL to EXIST برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است یا سال ۲۰۱۹٫ نسخه ژاپنی این بازی، زمستان امسال به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa